Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Daar heb je spuit 11 ook, klaar met je plasje? :kissing_heart:

2 likes

Nog steeds op zoek naar een nieuwe aankoop. Vandaag zat deze in mijn hoofd.

Al twijfel ik nog steeds soms over de speedmaster. Die voegt minder toe aan de collectie (zelfde stijl van case als de Planet Ocean, zwarte dial), maar het is zo’n icoon.

3 likes

:star_struck:

https://static.watchtime.com/wp-content/uploads/2020/01/IWC-Big-Pilots-Watch-Perpetual-Calendar-Edition-Lewis-Hamilton-IW503002-5-940x1410.jpg

3 likes

Je mag deze wel langer dragen dan alleen vandaag en hoeft hem niet door te sturen. :neutral_face: :wink:

1 like

Heel erg mooi!

1 like
7 likes

Dankzij forum vriend Luuk die me attendeerde op een ander Hamilton horloge …
Dit is wel een aparte verschijning qua kleur wijzerplaat

7 likes

13325534405_61440b407f

Dieser Uhr wirkt sich jeden Tag tiefer und tiefer in meinem Gehirn.

De foto is van… Euhhh,… Van,…toe nou, die euhhh…
:roll_eyes:

13 likes

Gefotografeerd in de etalage van S&C, sorry voor de lage resolutie wegens uitvergroting.

10 likes

Deze :point_down: graag

Maar dan met een Strapcode Jubilee

8 likes

Erg mooi en bedankt :blush: vind de omschakeling van jouw naar de 500-1500 range en wat je daarin vind/zoekt/koopt erg gave modellen :ok_hand:t2:

Lekker ding is dat zeg. Heb de blauwe aan gehad, maar zwart spreekt me wel erg aan.

Ik kwam 'm tegen, en ik dacht gelijk “Waarom hebben ze die El Primero nou toch vernaggeld?”. Sorry. Ik vind die tricolore namelijk prachtig, en heb altijd een hekel aan open hartjes gehad, dus als je het één in het ander ziet veranderen reageer je wat, eh, vanuit de emotie. :slight_smile: Ik raad je wel aan om je DJ te houden. Die is cool.

Tsja. Als die vormtaal je aanstaat is GS vaak een eindbaas.

Geestelijk zeer zeker.

Een klassieker voor deze vrijdag!

8 likes

Even snel een slokkie en gaan!


Deze :heart_eyes:

7 likes

Deze wil ik stiekem wel eens proberen…

Wat zeg je daarvan @HanDavinci?

12 likes

14 likes

Eigenwijs…bijzonder…en alle 4 (materiaal)technische hoogstandjes.

Daffie gaat ff op zoek naar een oude sok met knaken…:sunglasses:

7 likes

Jezus! :see_no_evil: Gelukkig dat dit buiten bereik is voor de meeste van ons :joy: (sorry Daffie)

1 like