Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Gisteren het bestaan van deze Seamaster Cosmic blue ontdekt… dit had ik vandaag willen dragen :heart_eyes:

7 likes

Deze graag. Dat valt wel te realiseren met de verkoop van mijn Omega’s en bijleggen. Maar daar zou ik zeker spijt van krijgen. Dus verder dromen en sparen. Verder wurgt mijn vriendin me als ik hier 7-8k aan spendeer schat ik zo in. :joy:

8 likes

Wat een gaaf horloge! Goed om te zien dat er ook nog horlogemerken zijn welke met een echt eigen en origineel design hun merk kunnen neerzetten. Toch een keer gaan passen, over 20 jaar in het rijtje Royal Oak & Nautilus??


15 likes

Deze graag!! :heart_eyes:

13 likes

Ze hadden die lugs en crownguards niet moeten bezetten :disappointed_relieved:

5 likes

Als je geen LAT relatie hebt heeft ze daar dan ook alle tijd voor… :expressionless:

1 like

Op deze foto’s is dit een uitgesproken subzero ultracool statement! :ok_hand:

(of vitgesproken svbzero vltracool natvvrlijk)

1 like

De Zenith Defy op staal

22 likes

Dit als ik er 1 kon vinden voor zeg…4,4K :wink:

14 likes

Ja, dat weerhoudt mij ook. :sweat_smile:

4 likes

Kan ik me voorstellen bij de sandblasted uitvoering, vind ik een beetje kil. Denk toch dat deze nieuwe uitvoering met een zwarte dial en een brushes/polished finish een hele andere look zal geven en wat meer zal ‘leven’. Zodra deze in de winkel ligt toch zeker eens om de pols zien te krijgen! :+1:

Bling bling vandaag. Nieuwe versie van de Contellation.

15 likes

Woei, is dat 'n grotere dan de 38? Of is de 38 er nu ook op staal?

Tijdje geleden was de mijne voor 4k nog lastig te slijten. Geduld.

2 likes

Dit is de 44mm. Echte dikke klatser! Maar dat mag ook met een Panerai vindt ik.

1 like

Definieer ‘tijdje geleden…aub’ en welke dial kleur en jaar en staat.

7 likes

Half jaar?

Rhodium 2018 full set. Erg netjes, 95%.

1 like

Er staat er NU 1 te koop alhier voor 4,8K met iets bekraste gesp…uit 2018 ? :thinking:

:scream:

13 likes