Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Heb m al een keer omgehad. De saxonia (met kleine seconde) inmiddels al 2 keer, deze was niet aanwezig.

Dus ik ben al redelijk de klos in zoverre dat t een klein hoofdpijn dossier aan t worden is.

Ga ik voor een thin en zo ja in wit of rose goud. Lekker rustig met de de twee wijzers lekker basic. Nja lange en basic…

Of ga ik voor een Saxonia met argente plaat en dan in t wit of rose goud of word t toch een Saxonia met blauwe wijzerplaat die ik nog hoop tegen te komen. Met een kleine seconde wat meer leven aan de voorkant.

En toch wil een een Brequet 5157 ook nog eens passen… Hoop dat ook volgende week te doen… Stuk duurder I know maar kan m tegen iets meer krijgen dan de Langes… En dan vraag ik me af… Waarom kan er wel aardig van een Brequet af terwijl er op diverse adressen in (buitenlandse) steden zo goed als 0.0 aan de prijs van de Lange gedaan kan worden…

1 like

ALS of B,… dat is lastig. Zij voor mij heel verschillende horloges. De verschillende ALS modellen hebben dan ook nog ieder hun eigen uitstraling.

Wil ook graag nog een B toevoegen, maar heb een lichte aversie tegen Romeinse cijfers. Aan de andere kant past het ook wel weer bij het design.

Inderdaad lekker gaan passen en gaan voor wat je het meest aanspreekt. Denk ook even na over wanneer je ze wil gaan dragen.

1 like

Erg mooi! Ik moet zelf een beetje wennen aan de tekst in een ‘boog’. Maar verder een erg mooi strak horloge. Ik heb een ‘tweewijzer’ van VC en vind dat echt heerlijk!

Maak je foto’s? Prachtige horloges en ik heb ze zelf nooit echt gepast. Maar ik vind de lugs altijd erg ‘simpel’ op de foto’s. Niet echt een integraal onderdeel van de kast maar er zo ‘opgeplakt’. Ben wel nieuwsgierig hoe je dat in het echt ervaart.

1 like

Zou ik ze toch eens gaan passen. Die lugs zijn er inderdaad aan gelast. Iets dat deel uitmaakt van het karakteristieke uiterlijk.

Vind zelf deze erg mooi, maar neig ergens toch meer naar een ‘traditioneler’ model.

1 like

jaaaa, vind die erg mooi! Weleens (op internet) naar het exemplaar met een witte dail gekeken.

Lugs horen bij B inderdaad, maar ben nieuwsgierig hoe het in het echt is. Maar ik probeer me al een tijdje beetje in te houden met horloges. Maar er is zoveel moois :blush:

7 likes

Bremont Jaguar MKIII - geïnspireerd op de toerenteller van de E-Type

10 likes

Wat is het modelnummer hiervan?

Tudor Black Bay 41 (M79540-0004)

Nice!
staat er een te koop bij WatchWorks Haarlem… ik heb heel even getwijfeld, maar toch maar niet :wink:

1 like

eerlijk is eerlijk, ik zag die holthinrichs watches niet zo zitten omdat ik het 3D printen van kasten niet zo boeiend vind (vind ik nog steeds niet).

maar nu ik ze in het echt heb gezien, ze zijn gewoon wel erg gaaf! en deze wil ik op zijn minst wel een dagje dragen :heart_eyes:

15 likes

Die holtinrichs zien er ernstig nice uit… heb serieus zitten kijken naar die ene die een tijdje in het blauw heeft gestaan.

Then again, het is een microbrand… generiek uurwerk… zou dan sneller ‘gewoon’ bij een gerenommeerd merk’ kopen.

2 likes

er is een enorm aanbod en ik heb een brede smaak en vind het ook leuk om in verschillende situaties weer wat anders te dragen…

dus in die zin…

maar vind zo’n holthinrichs wel enorm cool en echt wat anders dan anders. je komt niet zo snel iemand tegen die hetzelfde draagt en het is een leuk horloge met een mooi verhaal!

1 like

Vandaag - of morgen - graag deze 34mm Oyster Perpetual met witte dial. Clean and simpel.

3 likes

Ow die is schitterend :heart_eyes:

Blancpain fifty fathoms BARAKUDA.

Gewoon 40mm en een beetje. Niet te groot.

Enige nadeel… de gepolijste kast… :sunglasses:

https://www.instagram.com/p/BxnbxzZC8Le/?igshid=1l8zp6p0mfkd2

19 likes

:heart_eyes:

16 likes

8 likes

Ice cool!!! Ik heb dit horloge eens even mogen dragen… pfieuww… dat weegt wat!!!

1 like