Heb m al een keer omgehad. De saxonia (met kleine seconde) inmiddels al 2 keer, deze was niet aanwezig.
Dus ik ben al redelijk de klos in zoverre dat t een klein hoofdpijn dossier aan t worden is.
Ga ik voor een thin en zo ja in wit of rose goud. Lekker rustig met de de twee wijzers lekker basic. Nja lange en basic…
Of ga ik voor een Saxonia met argente plaat en dan in t wit of rose goud of word t toch een Saxonia met blauwe wijzerplaat die ik nog hoop tegen te komen. Met een kleine seconde wat meer leven aan de voorkant.
En toch wil een een Brequet 5157 ook nog eens passen… Hoop dat ook volgende week te doen… Stuk duurder I know maar kan m tegen iets meer krijgen dan de Langes… En dan vraag ik me af… Waarom kan er wel aardig van een Brequet af terwijl er op diverse adressen in (buitenlandse) steden zo goed als 0.0 aan de prijs van de Lange gedaan kan worden…
Erg mooi! Ik moet zelf een beetje wennen aan de tekst in een ‘boog’. Maar verder een erg mooi strak horloge. Ik heb een ‘tweewijzer’ van VC en vind dat echt heerlijk!
Maak je foto’s? Prachtige horloges en ik heb ze zelf nooit echt gepast. Maar ik vind de lugs altijd erg ‘simpel’ op de foto’s. Niet echt een integraal onderdeel van de kast maar er zo ‘opgeplakt’. Ben wel nieuwsgierig hoe je dat in het echt ervaart.
jaaaa, vind die erg mooi! Weleens (op internet) naar het exemplaar met een witte dail gekeken.
Lugs horen bij B inderdaad, maar ben nieuwsgierig hoe het in het echt is. Maar ik probeer me al een tijdje beetje in te houden met horloges. Maar er is zoveel moois
er is een enorm aanbod en ik heb een brede smaak en vind het ook leuk om in verschillende situaties weer wat anders te dragen…
dus in die zin…
maar vind zo’n holthinrichs wel enorm cool en echt wat anders dan anders. je komt niet zo snel iemand tegen die hetzelfde draagt en het is een leuk horloge met een mooi verhaal!