Tudor Black Bay 41 (M79540-0004)
Nice!
staat er een te koop bij WatchWorks Haarlem… ik heb heel even getwijfeld, maar toch maar niet 
eerlijk is eerlijk, ik zag die holthinrichs watches niet zo zitten omdat ik het 3D printen van kasten niet zo boeiend vind (vind ik nog steeds niet).
maar nu ik ze in het echt heb gezien, ze zijn gewoon wel erg gaaf! en deze wil ik op zijn minst wel een dagje dragen 
Die holtinrichs zien er ernstig nice uit… heb serieus zitten kijken naar die ene die een tijdje in het blauw heeft gestaan.
Then again, het is een microbrand… generiek uurwerk… zou dan sneller ‘gewoon’ bij een gerenommeerd merk’ kopen.
er is een enorm aanbod en ik heb een brede smaak en vind het ook leuk om in verschillende situaties weer wat anders te dragen…
dus in die zin…
maar vind zo’n holthinrichs wel enorm cool en echt wat anders dan anders. je komt niet zo snel iemand tegen die hetzelfde draagt en het is een leuk horloge met een mooi verhaal!
Ow die is schitterend 
Blancpain fifty fathoms BARAKUDA.
Gewoon 40mm en een beetje. Niet te groot.
Enige nadeel… de gepolijste kast… 
https://www.instagram.com/p/BxnbxzZC8Le/?igshid=1l8zp6p0mfkd2
Ice cool!!! Ik heb dit horloge eens even mogen dragen… pfieuww… dat weegt wat!!!
Zou graag deze Vacheron voor een dag of twee willen dragen.
filmpje erbij van Tim met zijn,… herenpols.

Deze is echt gaaf 
Ik ben stiekem heel benieuwd naar deze. Plaatje van @Mozaiek zijn insta gejat, hij weet hem mooi vast te leggen 
Jaaaaa, die heb ik regelmatig laten zien. Een van de mooiste horloges die te koop zijn.
Enkel, dan wel zijn broertje de 5078G met 38mm.
Het overwegen waard wow wat een beauty