Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Pfff dat is een serieus bedrag :thinking:

2 likes

Mooi
Maar mis de datum. Wel mooie baguettes. En lume wijzers :ok_hand:

1 like

De nieuwe grand seiko slgh002 in goud, met prachtige wijzers en indices, net wat dikker dan normaal. En een relatief dunne kast voor gs begrippen. Slechts $43.000

3 likes

Deze, Blauw = Wauw.

7 likes

14 likes

Prachtig die!

1 like

PAM598 (foto van @watchstylo (insta))

9 likes

Deze wel :ok_hand::ok_hand:

7 likes

30

11 likes

Deze. En toen heb ik hem ook maar om gedaan.

3 likes

Ja heel mooi horloge, ik vind het ook echt een verbetering dat het maantje geel is geworden en de nummers nu echt opgelegd zijn ipv een printje zoals de vorige.

1 like

https://www.instagram.com/p/B6EJbipnHDj/

15 likes

Gister deze gezien en gepast in Bijenkorf. Echt prachtig! Alleen weet niet of het me teveel zou irriteren dat het geen automaat is. Aan andere kant; lagere servicekosten omdat het quartz is. En als het een automaat zou zijn zou de prijs wel hoger zijn me dunkt.

1 like

H. Moser & Cie. Pioneer Centre Seconds

15 likes

11 likes

@denvro @jehebtWATgekocht cool! een dresser waar je ook gewoon mee kan zwemmen. ideaal!

Of een duiker waarmee je prima in de boord kamer mee ten tonele kan verschijnen, echt een super horloge en niet alledaags :slight_smile:

1 like

haha als dat beter voor jou voelt! :rofl:

maar gave klok en zie je inderdaad (te) weinig. open caseback ook? en draag je hem rechts?

Niet mijn foto trouwens, maar de achterkant is om te smulleuh!

Draag altijd rechts, voelt veel natuurlijker voor mij. Overigens in goed gezelschap want de grote Russische roerganger heeft dezelfde gewoonte

7 likes

jaaaa, heel mooi :slight_smile: maakt toch wel het verschil!

ohhhh, dan is het goed :wink::grinning:

1 like