Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Weet ik niet. Stiekem is het dat éne horloge wat je op elke foto mooi vindt. Maar misschien wel te duur vind…

Bij mij was het klaar na deze. Impulsen zijn er niet echt meer & wissel misschien 1 keer per maand iets erbij of eraf.

3 likes

Misschien als ik die stap kan maken heb ik ook meer rust maar zoals gezegd zoeken, ervaren en weer veranderen is tot nu toe een beter gevoel…

1 like

Er is een verschil tussen handelaren en kruimeldiefjes. Het is inderdaad onnodig om steeds maar weer een verkoop je verantwoorden. Doe lekker je ding.

Sommigen beleven de hobby anders. Kicken op incomings, zijn daarna weer opgelucht als ze zonder verlies flipperen. Af en toe pakken ze een paar tientjes :tada:

4 likes

Jij had toch dibs op die GS?

1 like

Daar is ie dan :smiley: ben ook blij dat ik je GS even heb kunnen bewonderen :wink:

@royke74 raad eens waar je Oris nu is? :innocent:

3 likes

Ik ben te merkgeil voor een GS.

3 likes

Weet ik. Maar hij is het waard.

Ik had al een vermoeden … jij gaat me een partij shinen kerel :star_struck::sweat_smile:

2 likes

Jij ook.

image

5 likes

Dat is geen geintje toch?
Ik bewonder je zelfkennis en eerlijkheid :slightly_smiling_face:.

Even een geil plaatje van @Boetje geleend maar wat zou ik deze graag dragen zeg :heart_eyes:

6 likes

Reden dat ik geen GS koop is nog slechter. Ik ben voor Fenerbahce en drie keer raden waar GS de afkorting van is? :new_moon_with_face:

Als ik een GS zou kopen zou dat idd die van Luuk zijn. Twee keer op het punt gestaan om er één te kopen.

2 likes

Galat.?

1 like

image

6 likes

Dit heb ik ook :smile: maar dat zijn (zoals @ElChueco zegt) nooit de blijvers. Maar het houdt je bezig he.

2 likes

Pak dat schmoney clipke dan!
Echt n mooi horloge. :+1:

Hebben we allemaal een beetje toch? Ik kan 10 keer per dag naar een track and trace van een bandje kijken :sweat_smile:

4 likes

Ik begin ook weer te trillen :see_no_evil:

1 like

Haha ik heb al een bruine strap incoming want het is me toch ook net wat te glimmend :sunglasses::sweat_smile:

1 like

20 likes