Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Deze SARW041

2 likes

Deze graag:


Gaat er tzt wel komen denk ik.

5 likes

Ik wil graag ophouden met horloges aanschaffen, maar elke keer komen er weer interessante nieuwe horloges op de markt…

Aardig trouw aan het origineel met een mooi in-house uurwerk.

27 likes

Oh nee. Heruitgave?

Mijn wishlist wordt langer en langer.

2 likes

Die is gigantisch. Heb die blauwe recent binnen gehad eb na enkele uurtjes weer doorverkocht :rofl:

Ja dat zouden we allemaal wel willen. Dit topic is desastreus. Het grote inspiratietopic

1 like

Dacht ik al gemiddeld een stuk duurder dan de Lange. Wellicht ook logisch? Lange maakt al niet heel erg veel horloges per jaar in vergelijking met omega en rolex. Fp nog minder dacht ik?

Hoeveel maakt lange er? <5000? Journe pakweg de helft??

1 like

Deze, als hij onder de €1000 komt zou dat mooi zijn. :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Moet ik in TW steel size denken dan? :flushed:

Helaas ben ik niet dressy genoeg voor dit horloge :frowning:

10 likes

Lange maakt er tussen de 4.000 en 5.000 per jaar, is mij verteld. Die maakt Rolex in 1 werkdag :grin:

1 like

Nee. Die zijn echt te lomp belachelijk groot.

Dit is een dikke, lompe kast met een niet taperende, dikke mesh band. Die band draagt ook zeker bij aan het groot ogen.

Ik vond het veel te.

1 like

Ik gelukkig wel!

Ik vind het nog steeds een van de mooiste horloges überhaupt. Maar dressy is hij best wel inderdaad.

17 likes

Ok! Eerst maar eens irl zien dan! Misschien dan toch een kleinere kiezen. Ben echter wel gecharmeerd van de plaat. Als t zoiets is als mijn 43,5 mm Oris aquis zou ik m toch wel willen denk ik. Had de jouwe wel gezien in t blauwe deel hoor. :wink:

Die staat op mijn lijst… al heb ik dan nog liever een Moser Vantablack…

Jammer dat die er niet is zonder maanfase.

6 likes

Ik had hem laatst ook even om de pols gehad. Blijft een heerlijk horloge. :smile:

1 like

ik heb 5x de aquis gehad en kan je verzekeren dat deze aanzienlijk groter en dikker is/draagt :slight_smile:

1 like

Van 36mm naar 44mm is niet niets.

1 like

9 likes

Heel erg mooi! :drooling_face: