Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

:smiley:

1 like

:shushing_face:

1 like

Ik ben benieuwd naar Tudor maar ik vind de black bay te lomp dus ik heb wel interesse in deze:

Die bund is overigens een no-no.

9 likes

Topper deze en ik kan het weten :grimacing: vraag nu maar aan @daffie :rofl::rofl:

3 likes

Ik had hem ook bijna van je gekocht alleen ik heb een 1 erin, 1 eruit regel :slight_smile: nog even wachten tot de Oris vertrokken is.

3 likes

Bij Jaap staat er nog 1 en wie weet tegen de tijd dat de Oris weg is wil David er weer vanaf :sweat_smile:

3 likes

Je staat op de lijst zoals je weet. :smile:

2 likes

Dan heb je geluk, kans is groot dat @daffie hem ooit wel laat gaan :smiley:

Het is echt een aanrader, ik heb hem bijna 3j de hele werkweek omgehad! Topding voor zn prijs!

4 likes

Ik wacht David even af, ik heb z’n skyracer tenslotte net :joy:

:grin::+1:

2 likes

Lijkt me idd een leuke all-rounder. Ik begin nu een beetje aan een leuke 6-piece te werken en dan wil ik deze graag naast de sinn 356 als een daily :slight_smile:

1 like

Dat zou een prachtig duo zijn. De 356 een strakke witte chrono en dan een mooie driehander met vintage toetsen.

Succes met de verkoop van je Oris :blush:

1 like

Dank :slightly_smiling_face:

1 like

Btw een Colareb Roma bandje incoming voor de Ranger. :ok_hand:

image

3 likes

Die zal 'm heel mooi staan!! Alleen de vouwsluiting wordt moeilijk, bij mij kwam die niet mooi onder de pols bij een standaard strap. Misschien bij jouw mannenpolsen wel :smiley:

Ik ben benieuwd naar de shots. Colareb bandjes zijn sowieso top :+1::blush:

1 like

Ben ook benieuwd of de vlindersluiting gaat passen. Zo niet dan ook geen ramp trouwens.

Ja Colareb maakt super bandjes idd :ok_hand:

1 like
22 likes

38mm steel :+1:. Iemand deze al eens om de pols gehad?

22 likes

Tudor spookt nog steeds door mijn hoofd. Ik denk wel dat dit een krasmagneet zou zijn

13 likes

895d1764cd2f3db058d9730c043af1b84fe3347c_1_441x500

En net zoals @Jasper een Air-King :thinking:

5 likes

11 likes