Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

17 likes

Heb deze toevallig gisteravond gekocht, ook op staal. Kan niet wachten :slight_smile:

3 likes

Lekker hoor, gefeliciteerd! :+1:t2:

2 likes

Tijdje terug ook gepast! ( de niet memovox ) Alleen heel jammer van het formaat :frowning:

6 likes

Ai, is meer geschikt voor een mannenpols :upside_down_face::yum:

2 likes

Is uiteraard sterk afhankelijk van je voorkeur en pols. Ik vind 42mm nog een dikke prima!

2 likes

Vandaag de stalen versie bemachtigd. Maar er is ook een versie in platina.

18 likes

nice!
gelukkig blijft er wat te wensen over…

1 like


:heart_eyes:

11 likes

Als troost voor het thuiszitten denk ik dat ik deze toch ga aanschaffen.

19 likes

:heart_eyes::drooling_face:

26 likes

jaaaa, gaaf! In bruin en blauw ook mooi!

1 like

Ik ga vandaag voor deze! Lekker shinen met die gepolijste kast en genieten van de mooie matblauwe wijzerplaat :blush:

Moesten ze deze een paar mm kleiner uitbrengen en de lugs wat korter… instant buy :smiley:

11 likes

De seamaster aqua terra (38mm aub)

@tompj: mooie carera remake inderdaad. Ook fijn dat ze het bij 39mm hebben gelaten. Ik vond die 1996 versie ook mooi, maar die had volgens mij geen inhouse uurwerk (en piggy back chrono?)

14 likes

Ik zou vandaag mijn ouwe 1803 wel weer willen dragen. De linnen plaat deed het goed in de zon.

14 likes

Had je de mijne niet willen dragen dan?! :innocent:

4 likes

Voor een middagje, sure. :sunglasses: Die bezel is heerlijk scherp Harry! :hocho:

1 like

Dank je!:+1: Hij is inderdaad mooi en factory set diamonds. Ik ben er heel blij mee. :slightly_smiling_face:

Ik trek zo in de frisse lucht een lekker biertje open! Proost alvast!:+1::wink:

1 like

O.a. omdat ik de wijzers prachtig vind.
Rest natuurlijk ook maar ik heb wel “iets” met wijzers logo’s en gebruikte lettertypes bij horloges.
Zo vind ik de Mercedes wijzer van Rolex enorm lelijk. (sorry) :slightly_smiling_face:

4 likes

Ik wil m ook.

1 like