Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

:drooling_face::drooling_face::drooling_face:

Die colt dan. Zouden ze daar een gmt van maken?

1 like

Ben bang van niet, deze versie is/gaat al uit productie naar mijn weten, dus als er een GMT komt is dat in ieder geval niet van deze versie

Bah. Enige Breitling die ik echt mooi vind…

Als je een GMT in deze stijl mooi vindt en je pols kan het hebben, komt een Avenger II met opgelegde markers ipv cijfers en een geborstelde stalen band nog het meest in de buurt

2 likes

Ik vind 'm ook geweldig. Prachtig model en ditto afwerking.

Hopelijk stoot de Breitling 'm niet van de troon…

1 like

Nah. Dat vind ik dan weer net niets. Toch weer geen breitling voor mij. :laughing:

Dit is een typisch gevalletje ; achterkant mooier dan de voorkant :smiley:

2 likes

Meningen verschillen… :wink:

1 like

Zeitwerk!
Ooit… later als ik groot ben!

Voor mij is het geen strijd. De Breitling wint dit makkelijk :stuck_out_tongue: .

1 like

Dit zou ik de hele week wel willen dragen!
image

5 likes
1 like

Tijdje terug bij een AD gezien! ( slechte foto sorry )

2 likes

Dat is wel grail materiaal hoor. Ik vind de navitimer lijn de meest aantrekkelijke Breitlings.

1 like

Vandaag deze.

Helaas is t een US only model. Zou m weleens in t echt willen zien.

Wat vinden jullie? Roze = te vrouwelijk of een stunner.

Must resist for my grail…

15 likes

Dit

In het echt zeer mooi, bij @vierport te bekijken(al is dat moeilijk nu) of bij een tussenpersoon uit België die ik ken!
Het enige waar ik moeite mee heb, is het geringe gewicht van het titanium. Daarom ben ik er niet voor gegaan.
Heb geen aandelen bij Paul of mijn tussenpersoon uit België, kan ze wel aanraden op eigen ervaring :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn Navi 38. Helaas terug naar Breitling voor een service.
d748d1da1b7b123d622c5977057b7c6fd7cca461_1_633x500

7 likes

Prachtig! Eerst in het echt zien om de pols en dan oordelen, zoals met veel GS-en.

1 like
13 likes