Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Nee, factory.

1 like

Ik vind 'm een beetje bah eigenlijk

1 like

18 likes

Dank voor een welkom tegenwicht tegen die ordinaire zooi die @HanDavinci post.

Deze is echt prachtig!

9 likes

Ik zit in mijn diamantenfase Tom. En totdat ik een perfecte 1803 plaat met diamanten scoor blijft dat zo.

Nog even volhouden.

Ik wilde er zelf geen woorden aan vuil maken, maar ik voelde dat dit topic iets hoogkwalitatiefs nodig had om nog uit het gat te kruipen dat door @HanDavinci was gegraven.

3 likes

Get a grip man!

7 likes

Rose goud met antraciet is toch wel een geweldige combi. :blush:

4 likes

Lijkt zo ook een beetje op je avatar!

Vind hem niet denderend, maar heb sowieso niet veel met opengewerkte wijzerplaten.

1 like

Ja, inderdaad; helaas is dat in werkelijkheid alleen maar een beetje geel klatergoud. :sweat_smile:

Ik ook niet zo, maar voor een Tourbillon mag het. Verder moet een dressy horloge bij mij op z’n minst wat uitspattingen op de wijzerplaat hebben, anders ben ik er morgen al op uitgekeken. :innocent:

2 likes

Dat gaat maar op Ă©Ă©n manier lukken waarde Tom.

En daarna? Daarna wil ik een klein bootje. :motor_boat:

4 likes

Zoals die avatar van @hendrik? :sunglasses:

4 likes

Ik ga niet zelf roeien. En de Smikkelbips mobiel moet de trailer kunnen trekken :sunglasses:

Ik zag van het weekend nog een diamondset DJ in het wild. Een nette man van een jaar of 75. Het paste totaal niet bij hem dat je denkt waarom draag je dit maar het was wel een lekkere bling.

ah makes sense now!

1 like

Hadden jullie wel kunnen wisselen van horloge :upside_down_face:

3 likes

Haha mega cool!

1 like

Now this’d be cool

15 likes

Het moet er echt eigenlijk eens van komen

1 like

Een Seiko bedoel je?

:laughing:

5 likes

Een SKX011 :smile::smile: Staat al langer op de wensenlijst. Ik kan als Seiko fan natuurlijk eigenlijk niet zonder een iconische SKX :wink: