Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ik wil heel graag een mint OQ 17000 :ok_hand:

28 likes

Dik? Ja! Maar Bremont blijft een merk waar ik naar blijf gluren … :upside_down_face:

https://www.instagram.com/p/B-uPz3BA01c/?igshid=1oraanmqdqbhq

9 likes

Ik blijf dit ook een leuk, sportief model vinden. Jammer van het gigantische gat tussen kast en lugs.

Eens, hoewel ik het gat tussen de lugs en kast minder vind opvallen bij de 38mm versie

1 like

Doe mij vandaag maar de nieuwe Sixties Gacier Blue :ok_hand::smiley:

15 likes

Deze Casio MDV106 die nog steeds incoming is vanuit Japan maar nog steeds vertraagd is

3 likes

Zonder twijfel, deze schoonheid…

Link wordt niet doorgelink.

1 like

Alliance mechanical

.

.

11 likes

ja zag het, heb hem aangepast

Ik zoek me wezenloos, maar zie alleen de zwarte en soms een blauwe. Mocht je nog een tegen komen stuur me aub een pbtje.

1 like

Doe ik. Die eerste die ik gemist had, daarvan was de eerste koper traag met geld overmaken, dus ik had nog paar keer lijntje uitgegooid maar heeft niks geholpen helaas.

1 like

Rubber voor op mijn gruune sub :heart_eyes: wachten duurt lang gvd6122df9068c0edc8194cd3da34f906e86a304d15_1_500x500

11 likes

Dat is dan wel weer een mooi rubbertje

1 like

Everest?

1 like

Voor één weekje om de pols, als de terrasjes open zijn:

2 likes

Ik heb om het voor mezelf te verantwoorden een bandje van ABP concepts paris gekocht. Ook geschikt voor de glidelock maar ong 40% vd prijs van een everest. Als dit niet helemaal is wat ik zoek gaat die weer de verkoop in en wordt het een everest.

2 likes

Omdat ik gewoon echt niet kan kiezen…

11 likes

Jij hebt al gekozen. Een stoere Explorer II! :mountain:

1 like

B5BCC1C6-9A42-41CC-8087-0C7DADB3A05A
Mijn nog te modden Blue explorer :grin:

9 likes