Wij bevinden ons wel in ‘Wat had je willen dragen vandaag’, hè? Maar voor een dag: leuk, hoor!
Gewoon kopen dat ding, tweede dag wil je hem nog niet weg doen
I want this one so bad. *Handwind please
Waar nu iedereen die zich Patek kan veroorloven een Nautilus draagt, droeg men in de jaren zeventig de Ellipse. Het liefst compleet met allerlei Ellipse accessoires, manchetknopen, sleutelhanger, aansteker, geldclip. Je kon helemaal Ellipse gaan. En dat lijkt mij voor vandaag nou eens leuk, Corneliani pak, paar mooie Santoni’s eronder, afgemaakt met een Ellipse inclusief bijpassende accessoires. Fijne 2e paasdag!
Inderdaad sehr schőn, heb hem omgehad, het exemplaar van @Windhund, die heeft ook een heel mooie kleurstelling met staal en goud.
Gisteren kwam die opnieuw in de belangstelling door een post van @Skv .
Check
Mooie kastvorm.
Verzorgd tot in het detail.
Omega kan dat echt wel! Staal en goud combineren.
Check onderstaande foto’s van de Seamaster AT.
Ik weet van wie hij is en ook dat hij officieus in de etalage staat, maar heb de middelen niet om hem de mijne te maken…rest alleen fysiek geweld, maar daar heb ik dan de durf niet voor…

Ben er dus niet geschikt voor …

helaas limited haha
Tja, 12 horloges maar inderdaad. Een prijs van 185.000 USD werkt ook niet echt mee…
haha I know, wish dat only dat limited een issue zou zijn
Zat net te kijken en zie dat er 4 dagen geleden er helaas weer 1 verkocht is.
https://www.sgwatchmall.com/details.php?id=229378#MInt-Casio-Duro-diver-watch-200-MDV-106-(-Relume-with-superluminova)-for-$70-only..SOLD!!!
Jammer bedankt.
Als prof voetballer moet je dat toch wel kunnen betalen
Het zijn zware tijden nu de premier league stil ligt
Vette sarb