Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

15 likes
6 likes

Erg benieuwd naar deze de afgelopen dagen!

4 likes

Deze graag

8 likes

Deze, gewoon omdat ik hem zo gers vindt :sunglasses: Daarnaast ook om te ervaren hoe goud/staal draagt, zeker in combi met deze bezel en plaat.

4 likes

JAAAAAAAAA Ow ja

8 likes

12 likes

Als ze hier eens inhouse in zouden stoppen. Vind bijna 5k list een beetje veel voor een sellitta die bijv ook in Oris tikt voor minder dan de helft van de prijs…

Mja die dail…

13 likes

Hier wacht ik al op sinds de Spitfire van vorig jaar :heart_eyes: als ze die nu eens in een Petit Prince jasje steken dan sta ik vooraan in de rij om eentje aan te schaffen :innocent:

download

3 likes

Had ik dus wel een beetje langer willen dragen vandaag.
Heb hem een kwartiertje omgehad…wat een supermooie klok!
Duidelijk te fors voor mij, en de kersverse eigenaar @Floydian67 is daar wel blij om…hij loopt geen gevaar dat ik hem een voorstel ga doen…
Hoewel…mooi is die hoor
Klasse apart.

11 likes

Verkeerde topic

Je zou toch denken dat die gaat komen…

Ondertussen…

9 likes

Db28

9 likes

Zo zo lekker bezig :ok_hand:t2:

Heerlijk in het zonnetje passen en voelen, wat een voorrecht :blush:

1 like

Dacht ik ook… Maar hij komt hoe dan ook, dus wachten maar he :grimacing:

Gelukkig genieten we mee als die van jou hier passeert :wink:

2 likes

Hahaha, ik weet intussen ook waar jij was dit weekend, mannetje van de radio…mannetje in Hilversum dus eigenlijk, jij hebt ook weer gespeurd, gevonden, gepast en gekocht :relieved::sunglasses::sunglasses::sunglasses:
#kleinwereldje
:+1:

1 like

Zijn er bronnen die het ergens bevestigen dat ze de lpp met een inhouse mouvement gaan uitrusten?

Mochten ze dat doen komt die op mijn shortlist summerwatches 2021 te staan. Ik ga ervan uit dat die met inhouse movement paar honderd euri duurder gaat worden.

Of die t dan gaat winnen van een andere blauwe (Omega At), mocht ik opteren voor een witte plaat, Rolex op39 white aangezien t qua prijs dan allemaal bij elkaar in de buurt zit of een niet minder mooie Nomos ahoi neomatik white. Wat een stuk goedkoper is. Pakweg 2k goedkoper dan de huidige at en op Time will tell…

1 like

Nee. Wij hopen slechts. Maar het zou niet onlogisch zijn.

Nee zeker geen bronnen. Maar IWC wil een volledig inhouse collectie en de huidige mark XVIII is van 2016. Dat alles samen met de Spitfire en Top Gun van vorig jaar, lijkt me niet meer dan logisch dat ze dezelfde formule gaan toepassen voor de andere Pilots :blush:

Kan evengoed wishful thinking zijn ook… :shushing_face:

2 likes