Vind ik ook tof. Jammer dat ze niet binnen EU verkrijgbaar zijn…
Supermooi, je post hem lekker vaak, dat is goed; het voelt al bijna alsof het mijn eigen klokje is.
Meer posten heeft als consequentie dat ik echt ga denken dat ie van mij is. Stadium daarna wordt gevaarlijker voor jou, want dan ga ik hem opeisen.

Kansloze missie, maar leuk dat jij er enthousiast van wordt 

Was ontzettend leuke ontmoeting, en wat heb ik genoten van jouw Seiko Presage.
Wat een verfijnd superstrak horloge is dat zeg!
Draagcomfort een 10,afwerking een 10 gemeten aan de prijs, en uitvoering als geheel ook hoge score.
Ook ik dus een plaatje van jouw klok om mijn pols met de aantekening dat die paar minuten, nou ja, kwartieren ook te kort was.
Wel enorm bedankt natuurlijk…
Oohh, die stickertjes, oh ja ik heb er nog een maar thuis.
Die plak ik altijd op oude horloges als ik ze als NOS wil verkopen…

Ah, die informatie kon ik op hun website niet vinden dus dankjewel. Jammer!
Je kan ze zonder problemen vanuit de VS bestellen hoor! Nadeel is alleen dat de prijs dan simpelweg een kwart omhoog gaat door alle invoerrechten. Nu is het al geen goedkope microbrand, maar met de invoerrechten erbij is het moeilijk nog echt een value proposition te noemen volgens mij.
Eigenlijk, steeds minder. Aan het begin van dit jaar dacht ik nog “dit jaar ga ik er 1 kopen, flink sparen en dan kom ik er wel”. Inmiddels denk ik, is een Rolex mijn aandacht wel waard? Iedereen wil wel een Rolex… Ik zit nu dus eigenlijk meer te kijken naar iets wat ik echt leuk vind. Een JLC bijvoorbeeld.
Echt zo gaaf!
Helaas allemaal te groot voor mij…
Zoals ik eerder zei, Rolex moe 
Rolex is voor paupers 
[edit; voor de gevoelige teentjes… dit is enigszins sarcastisch]