Mag ook. Ik ben de beroerdste niet vandaag.
Ik tref je ook altijd op het verkeerde moment.
Precies! Alleen een stevig formaat, dus toch even wachten tot de winkels hier weer open mogen in België. Dan snel eens wat luminors gaan passen
Mooi, is dat zo’n Chinees model?
Nooit uit te sluiten dat er Chinese onderdelen in zitten, maar het schijnt Engels maar toch Zwitsers te zijn Wel vrij prijzig dan voor een Chinees met iets van 70k Euro
Voor wat het waard is; schijnbaar het dunste horloge met een skeleton tourbillon; totale dikte 8.34 mm
Zal vast geen Chinees onderdeel inzitten. Dergelijk opengewerkte uurwerken roepen, bij een eerste blik, toch altijd dat gevoel bij mij op.
Verder een erg kundige vakman.
Klopt; ik weet ook niet of je zo’n skeleton niet gauw zat wordt; het is wel heel druk aan de ogen en de tijd aflezen is een uitdaging op zich.
Maar voor een dagje hoor je mij niet klagen
Snap ik, dank kom ik wel even langs om een glimp op te vangen vanaf een gepaste afstand.
Vind ik ook tof. Jammer dat ze niet binnen EU verkrijgbaar zijn…
Supermooi, je post hem lekker vaak, dat is goed; het voelt al bijna alsof het mijn eigen klokje is.
Meer posten heeft als consequentie dat ik echt ga denken dat ie van mij is. Stadium daarna wordt gevaarlijker voor jou, want dan ga ik hem opeisen.
Kansloze missie, maar leuk dat jij er enthousiast van wordt
Was ontzettend leuke ontmoeting, en wat heb ik genoten van jouw Seiko Presage.
Wat een verfijnd superstrak horloge is dat zeg!
Draagcomfort een 10,afwerking een 10 gemeten aan de prijs, en uitvoering als geheel ook hoge score.
Ook ik dus een plaatje van jouw klok om mijn pols met de aantekening dat die paar minuten, nou ja, kwartieren ook te kort was.
Wel enorm bedankt natuurlijk…
Oohh, die stickertjes, oh ja ik heb er nog een maar thuis.
Die plak ik altijd op oude horloges als ik ze als NOS wil verkopen…
Ah, die informatie kon ik op hun website niet vinden dus dankjewel. Jammer!
Je kan ze zonder problemen vanuit de VS bestellen hoor! Nadeel is alleen dat de prijs dan simpelweg een kwart omhoog gaat door alle invoerrechten. Nu is het al geen goedkope microbrand, maar met de invoerrechten erbij is het moeilijk nog echt een value proposition te noemen volgens mij.