Een joekel dat is het ja! En echt dun is ie ook niet…
Ja die prijs is nog even een dingetje
Heb jij een link voor het juiste forum?
Nope, sorry.
Ik blijf hier maar naar gluren

Moet ik hier dan toch voor gaan sparen? Echt een totaal andere prijsklasse dan waar ik normaal in pleeg te winkelen. En durf ik zoiets wel te dragen of ben ik bang voor een mes in m’n rug?
Die onderste lijkt wat druk, maar is perfect in balans. Leuke variatie voor iemand die niet de standaard speedmaster wilt. Vind hem in het echt mooier dan op de plaatjes
Jammer alleen van de prijzen Dat maakt ze niet zo toegankelijk.
De nieuwe Sinn U50 wil ik vandaag wel proberen. De maat van de U1 heeft mij altijd tegengehouden om er 1 te kopen. Eigenlijk heb ik nu geen reden meer om de niet U50 aan te schaffen of toch, de prijs

En zeker de dikte van iets meer dan 11mm maakt hem wel erg aantrekkelijk.

@ de Monta Oceanking
Goed punt, had ik nog niet bij stilgestaan. Je komt dan - met de huidige prijs en dollarkoers - uit op e2000. Inderdaad een hoop geld maar wel nog in verhouding met wat je krijgt; ik las dat de bouwkwaliteit meer doet denken aan denken aan Tudor dan aan Oris.
Misschien mijn nichtje in de US tzt inschakelen…
Gaaf he!
Heb nog geen lug-to-lug afmetingen gezien maar moet onder de 49mm zijn
Dit wel inderdaad. Flink duurder dan de U1, wel ook met een beter uurwerk…
Ruil de AP in voor een 16758
Dat is niet mis. Eigenlijk best uitstekend.
Een mooie chronograaf van Longines uit de jaren 40 lijkt me wel wat om een dag te dragen. Hoewel er op de wijzerplaat van alles te zien is heeft deze toch een mooie balans.
De modernere uitvoering van deze vintage is ook niet verkeerd, al vind ik dat de manier waarop ze de datum hebben geïntegreerd beter had gekund. Of de datum helemaal weg laten, nog beter.