Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Damn, ik vind hem ook echt heel vet!

1 like

Als jij hem nou koopt… Kunnen we een keer wisselen met de SLA :sunglasses:

Een zeer aanlokkelijk aanbod, maar ik ben bang dat ik dan niet meer terug wil ruilen :rofl:
Ik denk dat de verschillen in afwerking maakt dat jij de spb niks vindt.

Gewoon een keer iets anders!

6 likes

Schitterend deze!

15 likes

Dit had ik had ik graag omgehad vandaag. 18k witgoud :heart_eyes:

7 likes

.

Wil daar wel eens gaan kijken mocht ik weer eens in Hamburg zijn.

15 likes

Benieuwd naar deze , die dus graag een dagje om te beginnen

13 likes

Ik vind m schitterend :heart_eyes:

1 like

Voor de 2e dag op rij de Sinn U50. Zit al de hele dag in mijn hoofd. Ben er zelfs door aan het horlogeverkopen geslagen.

13 likes

Deze aub

afbeelding

8 likes

Ja ik ook :smiley:

1 like

Ik ga vandaag en morgen voor deze, met dank aan Ten2Two @SuperC voor de inspiratie :wink:

Relatief veel bang for buck en ik hou wel van de Glashutte stijl. Ik twijfel of ik voor deze prijscategorie geen JLC zou willen (nieuwe Master Control Calendar bv :thinking:)

15 likes

Hier wil ik wel een daagje vrijwillig mee rondlopen.

13 likes

Tis dat ik nog steeds op 2 Vostoks wacht anders had ik deze besteld, maar dan wel op een leuker bandje :sunglasses:

5 likes

13 likes

Als deze na al die tijd en alle fotos niet komt wordt dat de anticlimax van HF he :wink:

3 likes

Deze, alweer…

17 likes

Ik weet in de regel heel goed wast ik wil hebben. Dus daarom veel van t zelfde in dit topic :wink:

Hoop over twee weken echt duidelijkheid te hebben vanuit mijn persoonlijke situatie om deze aan te schaffen.

Blijft t punt van reizen naar t buitenland staan. Als de knoop doorgehakt kan worden vanuit persoonlijk oogpunt blijft nog altijd rond de herfst dat ik m wil halen. Mits dat mogelijk is vanuit corona oogpunt. :cold_sweat:

2 likes

13 likes