Damn, ik vind hem ook echt heel vet!
Als jij hem nou koopt… Kunnen we een keer wisselen met de SLA
Een zeer aanlokkelijk aanbod, maar ik ben bang dat ik dan niet meer terug wil ruilen
Ik denk dat de verschillen in afwerking maakt dat jij de spb niks vindt.
Ik vind m schitterend
Voor de 2e dag op rij de Sinn U50. Zit al de hele dag in mijn hoofd. Ben er zelfs door aan het horlogeverkopen geslagen.

Deze aub
Ja ik ook
Ik ga vandaag en morgen voor deze, met dank aan Ten2Two @SuperC voor de inspiratie
Relatief veel bang for buck en ik hou wel van de Glashutte stijl. Ik twijfel of ik voor deze prijscategorie geen JLC zou willen (nieuwe Master Control Calendar bv )
Tis dat ik nog steeds op 2 Vostoks wacht anders had ik deze besteld, maar dan wel op een leuker bandje
Als deze na al die tijd en alle fotos niet komt wordt dat de anticlimax van HF he
Ik weet in de regel heel goed wast ik wil hebben. Dus daarom veel van t zelfde in dit topic
Hoop over twee weken echt duidelijkheid te hebben vanuit mijn persoonlijke situatie om deze aan te schaffen.
Blijft t punt van reizen naar t buitenland staan. Als de knoop doorgehakt kan worden vanuit persoonlijk oogpunt blijft nog altijd rond de herfst dat ik m wil halen. Mits dat mogelijk is vanuit corona oogpunt.