Volgens mij heeft hij het horloge (nog) niet maar zou hij het graag willen dragen vandaag
Je hebt gelijk, dacht dat ik in het ‘incoming’ topic zat
prachtige longines
Echt extreem mooie ref. deze. En heerlijk dun en comfortabel.
Heb er nu 3 gehad volgens mij, en elke keer denk ik weer, waarom heb ik 'm verkocht
Vintage longines is prachtspul…
Net Als UG… of Omega uit de 50s/ …
Zeker. Longines en Omega blijven het allerhoogste op mijn lijstje staan.
Vooral 1950s-1960s.
Heb op een of andere manier zelf Universal uitgekozen… Maar die 2 komen dichtbij.
Mooier dan vintage rolex…
Mail terug van Sinn
L2L U50. 47mm.
Perfecte maat voor een diver imho, 1mm groter dan de BB58
Dat is echt top! Heel benieuwd naar de eerste reviews met wrist shots… Dit is een serieuze kanshebber.
Valt mij inderdaad ook mee. Komt op mijn shortlist van 2021 te staan om eens te passen .
Hoop m in 2021 in Duitsland bij een AD tegen te komen en te passen kijken wat die om de pols doet. Om nu daarvoor (weer) naar Frankfurt te gaan… En binnen paar werkdagen bericht.
Daar kunnen Lange (Op koningsdag een bericht gestuurd via facebook, tot op heden niet GELEZEN… 1,5 week later… Ik weet dat Lange niet een heeul groot berdrijf is maar toch. Als je tot de 5 top merken op de aardkloot behoort vind ik dit wel wat minder.
En Hentschel
Zaterdagmiddag bericht gestuurd, paar uur later gelezen en nog geen antwoord… Ja ok nog kleiner dan Lange maar als je een l2l wil weten lijkt me dat niet heel moeilijk.
Of ben ik nu een enorme azijnpis***?
Is vast al eens eerder gedaan, maar ik vond het wel een origineel idee, zo’n safieren wijzerplaat. Ik dacht eerst dat het een of ander continent was, maar ik bleek op de voorkant van het uurwerk te kijken. Even goed zoomen op het plaatje mensen!