Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

WHOOAAHH !!! :ok_hand:t2:

Als Rolex deze op de markt brengt wordt het een kneiter van een hit

Er begint zich een eindstrijd af te tekenen voor 1 van deze twee kanjers. Zoals de kaarten er nu voor liggen, zou het de witte sbgj201 worden.
Toch eens een gezocht topic aanmaken…???

6 likes

Ik had vandaag de Casio Duro, de MDV106 willen dragen maar Amazon heeft het pakketje niet afgeleverd. Wacht nu “al” een week, en nu wordt het pas volgende week. Nog nooit meegemaakt dat ik zo lang moest wachten op een internet bestelling.

Helaas, wie weet volgende week een post in “Wat dragen we vandaag?”

Zijn weer erg mooi,… allemaal weer met het washi papier. Enkel de blauwe is duurder en niet gelimiteerd, had hem graag gehad maar is ook een slag groter geworden. 38,5mm en heeft ook een bol saffierglas en iets hardere coating dan de twee gelimiteerde versies.

Kortom ik pas want zie me de rode en/of groene niet dragen. Zeker niet met die lelijke gouden adelaar erop.

1 like

Ik zou niet eens weten waar je zo een Chronomaster zou kunnen aanschaffen binnen de EU.

Nou, eh, vandaag even bij Wempe in Wenen binnengelopen.

Nooit eerder om de pols gehad, maar nu kan ik de liefde van @tompj wel invoelen:

Wat een fantastisch horloge is die JLC.

Los van dat was ik heel, heel, heel erg verrast door:

Zeer onder de indruk. Ooit al lange tijd eens willen passen. Bij toeval vandaag de mogelijkheid gehad.

Volgens mijn vrouw moet ik alles verkopen en voor de GO gaan… Zover ben ik niet, want GS hè. En daar zijn er nog heule mooie van. :wink:

19 likes

Schitterend de Glashutte. Soms…heel soms kun je naar je vrouw luisteren heh…

:wink::laughing::see_no_evil:

4 likes

Niet doen, niet alles verkopen. Krijg je spijt van. Behoud je Grand Seiko en blijf doorsparen voor eventueel een andere toevoeging aan de collectie.

1 like

Een beetje kitsch, maar wel lekker

1 like

:point_up_2:

image

2 likes

Oke, we zijn bij morgen. Godsamme, ik heb een nieuw doel.

Iemand interesse in een Day-Date? Ik stuur hem wel even naar Keulen op if wanted. Let wel, het is midlevel-baas materiaal:

Doel: eindbaas materiaal:

11 likes

Interesse: ja, is mijn antwoord relevant: nee

Also, die onyx is wel eindbaas ja.

1 like

Ga je je DD daarvoor weg doen?

1 like

Voor een Onyx DJ? Meteen.

1 like

Plaatje is rosé, oder nicht?

2 likes

Neeheeeeeeeeeeeeeee, dat is gewoon belichting.

https://www.hqmilton.com/timepieces/p0vr14oq/1972-rolex-18k-yg-datejust-1601-with-onyx-dial-A1435

1 like

Ik ben het wel met je eens, houd je dan nog geld over?

1 like

Roségoud en onyx plaat is wel fantastisch mooi, weet niet of dat ook bestaat of aan te komen is?

1 like

Ehhh. De Day-Date, EN die jubilee band…EN daarna moet ik nog even wat broeken door op zoek naar kleingeld. Dan ben ik er.

Het bestaat niet.

1 like