Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Blauw is wel een dingetje hé, misschien toch maar @blauhaus voortaan.

3 likes

Tussenstand; 7 blauwe. Wel genoeg zo :see_no_evil:

Dus je hebt een punt :wink:

2 likes

8 likes

Glashutte Original seventies met blauwe wijzerplaat en rubberen band! :star_struck: …over een aantal jaar zal er vast wel weer budget zijn :sweat_smile:

Glashütte Original SeaQ
Lijkt me een fijn klokkie voor op vakantie in het zwembad :sunglasses::wink:, want die vintage horloges van mij hebben het niet zo op water.

6 likes

Heerlijk deze zeg. Ik hou van skin divers en die big date past eigenlijk niet bij een diver maar staat toch zo goed.

1 like

Lekker ding zeg! :ok_hand:

1 like

De Breitling Cosmonaute Navitimer ref 809 Twin Jets uit de jaren 60 zou ik graag rond mijn pols hebben!

10 likes

gisteren even schoenen gekocht in de PC en kon me niet inhouden nog wat verder te kijken :see_no_evil: Ik had al veel gelezen over de Octo horloges en nu deze dan een keer omgehad…

Super gaaf horloge, zo mooi dun en draagt heerlijk ‘licht’. Ook het uurwerk komt mooi uit met de zichtbodem. Zelf vind ik het wel jammer dat een dergelijk horloge maar 30m waterdicht is, dan kun je hem niet echt ‘non-stop’ dragen… De prijzen vielen me nog redelijk mee (al is dat vrij subjectief) :slight_smile:

3 likes

Deze…:sunglasses:

Morgen binnen als het goed is…

:ok_hand:

14 likes

Ik ben gepakt door de diamanten platen. En dit is een probleem, want ik weet dat ik hier iets mee ga doen.

3 likes

Zeker. En dan met flukse spijtoptantkorting doorverkopen aan iemand die superieure afwerking weet te waarderen. :thinking::innocent::innocent:

Ik dacht dat jij niet van die Explorer hield.

1 like

Je hebt mijn voortschrijdend inzicht gemist? Ik had het in zeker opzicht fout qua invulling van de functie. Maar ik blijf de polar wat plat vinden. ik ben wel van het predikaat saai afgestapt.

Als je daar GS afwerking, kleur en techniek op loslaat is ie niet plat meer. :grin:

1 like

Phoe… :heart_eyes: deze zou ik wel willen dragen vandaag en morgen en… etc.
Zenith El Primero A384 Revival

17 likes

Tandjes zeg! :ok_hand::open_mouth:

1 like

Nou doe deze maar.

1 like

Ik denk de linker…

5 likes

De rechter is iets spannender! :+1:
Ook omdat je een Submariner no date hebt (als ik me niet vergis).

1 like

Links wel sjieker…

1 like