Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Heb eens een documentaire gezien over zijn werk, mooie horloges maakt deze man :ok_hand:

1 like

Zeg nooit nooit. Eerst was je fan van Seiko. Nu lijk je fan van … Rolex?
Kan zomaar veranderen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Ben nog steeds fan van Seiko maar daar is momenteel geen ruimte meer voor in mijn collectie…

Als ingenieur zeg ik natuurlijk: de ingenieur!:ok_hand:t2:

1 like

6 likes

Heel mooi!:heart_eyes: ik zie nieuwe doelen ontstaan​:innocent:

1 like

Vet, tiger eye!

5 likes

Ook de mijne. #nextgoal. Al moet ik zeggen dat ik liever een Lapis DJ heb in plaats van Day-Date.

Tot die tijd doen we het met de zwarte.

3 likes

Sta je heus niet compleet voor l*l mee hoor. Kunde gerust mee voor de dag komen :slight_smile:

3 likes

ja heeeeeeel mooi. Maar weer zo duur pffff

uurwerk is ook mooi symmetrisch geloof ik :heart_eyes:

1 like

ik zou niet voor de blauwe gaan en ook niet voor de gmt maar is wel een leuk merk! maar dacht iets van 38mm, dat vind ik niet te klein…

Vast geweldig.

Mag ik hem gewoon bij mijn trainingspak dragen? Thanks :sunglasses:

1 like

Ik vind zo’n gouden day date juist niks voor onder een overhemd eigenlijk, zeker niet als je een tiger eye, onyx, lapis, etc wijzerplaat hebt.

Het mooie aan die day dates vind ik persoonlijk dat je dat overhemd of pak of wat dan ook gewoon niet nodig hebt, want naast dat het prachtdingen zijn zie je er überhaupt gewoon al uit als een eindbaas :sunglasses:

2 likes

Ik vind persoonlijk toch echt wel dat UN hele mooie dingen maakt. Inderdaad, ze hebben creaties waarvan het glazuur van je tanden springt… Maar ja, dat hebben zo’n beetje alle gerespecteerde merken wel geloof ik :thinking:

Ik vind deze UN in ieder geval geslaagd. Helemaal na een uitgebreide NA van onlangs hier op t topic :pray:

Maar desalniettemin heeft de ingenieur ook mijn voorkeur… Wat een schitterende verschijning blijf ik het vinden.

Lijkt wel een laminaat wijzerplaten
Ziet er echt niet uit

Nog nooit eerder gezien, schijnt een albino Speedy te zijn. Ik vind hem tof!

13 likes

10 likes

En dan in witgouden kast​:blue_heart::blue_heart:

Nee man das juist gaaf! Dat tiger eye geeft altijd wel een gaaf effect, lijkt me heel vet als wijzerplaat

Een van de mooiere eeuwige kalenders!

1 like