Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Damn, ik vind dit prachtig :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

Dan probeer ik liever een PP Nautilus…

Ik zou in elk geval wel eens een Zenith el Primero willen proberen.

5 likes

Gaat niet perse om realistische dromen toch? Misschien stappen we de volgende keer wel op tijd in de Bitcoins in :smiley:.

Dat mag toch? Als ik ga dromen, droom ik in elk geval over het echte werk. Misschien koop ik de hommage :stuck_out_tongue:

1 like

Eigenlijk nooit echt heel goed naar de Rolex Daytona gekeken, maar deze 6265 Big Red zou ik best een dagje willen dragen.

Foto van AVW

6 likes

Zeker gaaf! Maar naast het prijskaartje lijkt het mij een mijnenveld. Hoe weet je zeker dat alles klopt en matcht…
Zo lijken de wijzers in dit geval anders van (lume)kleur dan de wijzerplaat?

1 like

Dat is het grote voordeel van “een dag dragen” :wink: Daar hoef ik me totaal geen zorgen over te maken! Maar je hebt vast gelijk; want dit is volgens mij een grail voor zo ongeveer de halve horlogewereld, dus er zullen ongetwijfeld veel Frankens en redials zijn.

3 likes

Op zoek naar een GMT … zoveel keus …:thinking:

SBGM221

22 likes

Wat een vreselijk onsmakelijke eerste foto.

8 likes

Blijft idd een erg mooie!

2 likes

Grand Seiko heeft een paar heerlijke GMT’s
Ik vind persoonlijk de sbgj201 wat meer in balans en de wijzerplaat :heart_eyes: maar praktisch elke GS is mooi

8 likes

Proest.

Wat ik zie is precies wat jij omschrijft (behalve het slanke deel), maar kennelijk hebben wij volledig andere definities van smaak. Ik zie liever geen close-up van een onsmakelijke braadworstvinger met haar en een smakeloze ring. Dat de foto onscherp en slecht belicht is maakt het om de een of andere reden enkel erger.

4 likes

vandaag, morgen, overmorgen … een Omega Seamaster Prof 2254.50.00

5 likes

Prachtig! Maar wel 14mm dik dacht ik me te herinneren :thinking:

4 likes

Deze zou ik wel weer eens willen dragen, heerlijk … :blush:

5 likes

14,5 zelfs :thinking: Maar wel met box saffier en bolle achterkant, waardoor de kast zelf en daardoor het geheel wel zou meevallen. Ik zou 'm graag wel eens passen, schitterend horloge! Enkel de waterdichtheid van 3 bar is magertjes vind ik voor zo’n dikte. Meer info en pics:

https://wornandwound.com/review/review-grand-seiko-elegance-gmt-ref-sbgm221/

1 like

18 likes

Helaas een paar weken vertraagd

13 likes

Dit ! @Watchatic

8 likes