Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Mwaaaaa. Ik zou er aan kunnen wennen, maaar:


Beide 6 digits. Dus daar gaat (na verloop van tijd) wel wat aan gedaan worden :wink:

3 likes

That’s more like it. :drooling_face:

1 like

Volgende week op jacht :wink:

2 likes

sharp as a blade deze :ok_hand:

Goodmorning!

vandaag deze maar eens in gedachten dragen, krijg geen genoeg van die rhodium plaat :star_struck:

trouwens dit zou wel een mooi setje kunnen zijn…

10 likes

Die moet toch op de één of andere manier, voor een goede prijs, hier te krijgen zijn? :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Bijzonder mooie wijzerplaat

1 like

Beetje duur.:no_mouth:

7 likes

ik wil deze graag een dagje om. hoewel ik de indeling van de dail in eerste instantie niks vond begin ik hem steeds meer te waarderen. dus eigenlijk gewoon proberen dan maa :smiley:

(plaatje van Hondinkee (https://www.hodinkee.com/articles/grand-seiko-london-glasgow-october-2019-invite))

10 likes

https://www.esquireme.com/sites/default/files/styles/full_img/public/images/2019/09/09/TAG_Heuer_Aquaracer_mens_reclining_1000.jpg?itok=HHU28v1M

13 likes


4 likes

Erg mooie uitvoering alleen jammer dat hij 43mm is en niet in 41mm…

1 like

Misschien draagt hij kleiner.

1 like

Zou kunnen maar vind juist de 40,5/41mm kasten bij dit model zo mooi…misschien komt hij nog ?!

1 like

Passen is weten. Vind een 40mm sub prima maar de 44mm Colt is ook goed. Hangt van veel meer af dan alleen de diameter is inmiddels wel duidelijk. Vind hem wel blits met dat groen… Lekker zomerhorloge.

1 like

De nieuwe omega.

Of iets Japans ben niet heel erg Seiko minded maar de godzilla van het andere topic heeft wel wat.

4 likes

Gisteren de Omega in het echt gezien en omgehad :blush: wel echt een prachtig horloge en mooier dan op de foto’s is mijn mening :sweat_smile:

Deze (nog) niet bestaande Rolex Explorer!

Edit: full lume à la Damasko DA47 zou wel gaaf zijn. Het is tenslotte een Explorer.

6 likes

Doet me meteen denken aan die Bamford Explorers…

MTM1OTc2NjcyNTMyNDAzNDc0

2 likes

11 likes