Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

Ik wilde niemand beledigen.
Dat heb ik hier al eens gedaan ( niet bewust en niet expres ) dus daar heb ik geen zin meer in.

2 likes

Dit is voor een dagje ofzo. Ben echt niet snel beledigd :wink:

Dit is zo over de top en zeldzaam, daarom voor een dag. Doe mij maar gewoon een 18239

:v:

2 likes

Wow…afschuwelijk. Wel een mooie combinatie met die van initialen voorziene manchetten :tired_face:. Sommige mensen…

Volgende week zaterdag ga ik real live om de pols kijken en voelen.
Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden.

1 like

Sta de komende 7 a 10 jaar op de lijst…tja dan wordt die direct voor mijn zoon

1 like

Nee joh, tegen die tijd is dat ding al lang niet meer in productie. :wink:

stel je voor…dat zou wel de grap van de eeuw zijn, na 9.5 jaar krijg je telefoon: lieve klant, helaas gaat hij nu uit productie

1 like

Gelukkig heb ik geen onbeperkt geld. Anders had ik afgelopen twee weken meerdere horloges aan de collectie toegevoegd :heart_eyes:

5 likes

https://quillandpad.com/wp-content/uploads/2019/10/Lange-Zeitwerk-Date__1812491-1500x1500.jpg
:heart_eyes:

9 likes

(Uiteraard mijn net verworven Oris) maar ik zou graag de keuze gehad willen hebben tussen die en een, hier minder populair horloge (?) die ik érg mooi vind, en heel graag hebben wil, een Maurice Lacroix Pontos S en wel deze:

2 likes
10 likes

Wat krijg je als je mijn twee favoriete dingen in de hobby (vintage Rolex en horloges modden) combineert?

Is het raar om een gloednieuwe 116508 onder handen te nemen én er plexi op te zetten?

Nee. Het is briljant.

Ze hebben de orginele wijzerplaat gebruikt om de nieuwe van te maken.

Als dit ook maar een beetje binnen bereik lag had ik ervoor willen gaan. Maar no-go. :red_circle:

17 likes

En ik maar denken dat jij tegenwoordig meer een Saffier man bent… :upside_down_face:

1 like

Dat vind ik zelfs mooi.

1 like

:wink:

1 like

:joy:

Haha! Nooit. Plexi blijft wel iets speciaals hebben.

!!!

Dan is deze speciaal voor jou. Op leer.

7 likes

Jeetje wat mooi. Mooiste wat ik sinds tijden gezien heb :black_heart: :yellow_heart:

1 like

Lijkt me leuk eens te proberen

7 likes

die is wel heel mooi! welke is dat?