Wat had je willen dragen vandaag? Deel II

… dus kiezen voor de T2 :ok_hand:t2:

1 like

Baby tuna !!:yum:

1 like

Dat kan ik mij voorstellen. Wat een chic horloge!

1 like

Helaas wordt het hier thuis niet op prijs gesteld als ik nog een horloge koop. :smirk: of er moet wat uit en daar heb ik geen behoefte aan. :sweat_smile: Ik zal even een paar maanden moeten wachten. Maar deze komt zeker op de shortlist.

1 like

Ik heb 'm ook al even in het vizier, maar ik wil eigenlijk niet uitbreiden. Ach, who knows…

1 like

Ik zou deze wel willen dragen voor m’n sollicitatiegesprek straks :sunglasses:

9 likes

Ja, ik ga met de kerst naar Londen. Misschien reken ik hem stiekem af als ze niet kijkt en trek hem pas wat later tevoorschijn. “HEB JE TOCH EEN HORLOGE GEKOCHT!?” “Nee, schat die heb ik al lang, weet je nog?” :sweat_smile:

1 like

Succes!

Is die in London dan zo goedkoop ?? Hij is zeker mooi :+1:t2:

1 like

Zal vast niet (veel) schelen maar zij is afgeleid met winkelen. Dan kan ik mooi horloges bekijken. Koop ik een paar luchtjes ofzo en in die tas stop de doos. :thinking:

1 like

Aha zo bedoel je…succes dan en met een beetje pech vier je nieuwjaar alleen :joy::joy::joy:

1 like

OMG, wie heeft die datumaanduiding bedacht? Ik wil diegene niet beledigen maar dat zou toch eigenlijk wel passend / nodig zijn dunkt me… Pffff…

1 like

Ja, dat risico moet ik wel laten meewegen!:joy:

1 like

Vind dit wel lekker zomers… :desert_island: :suriname:

4 likes

Bedankt, vrijdag krijg ik bericht of ik het ben geworden. Die Rolex zal alleen nog wel even op zich laten wachten :wink:, het brutosalaris zit net boven minimumloon.

Je bent nog jong. Iets minder HF en iets meer in de boeken duiken :+1:

1 like

Ik heb een bachelor aan de universiteit gehaald, maar ben afgelopen zomer met de master gestopt. Ik ben er nu even klaar mee en heb er de pest in. Daarom heb ik besloten om eerst wat praktisch werk te gaan doen en niet meer de hele tijd achter een computerscherm/papieren te zitten. Ik had nul motivatie. Wellicht dat ik in de toekomst wat anders ga doen, ik ben inderdaad nog jong :slightly_smiling_face:.

2 likes

Ik heb wel eens de uitspraak; “een goede grap mag geld of vrienden kosten” gehoord, maar “een mooi horloge mag een partner kosten”… die is nieuw voor mij.

2 likes

Het zou ook niet mijn keuze zijn :slight_smile:️:grimacing::sweat_smile:

Ik ben normaal niet zo’n G-shock persoon maar ik vind deze toch wel heel nice eigenlijk.

18 likes