Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Dus dat was het positieve punt aan de klapper van je klok?

1 like

Ben horloges even zat.

Mijn grote held is overleden.

RIP Edward

The King

11 likes

Goedkope vakantie in Japan…

On topic, ik zou deze graag dragen;

5 likes

Ik zit dan wel alweer vol spanning te wachten op de fiffer die in een aantal weken zal binnen komen. Zin in!

6 likes

Yup. Nog negen te gaan.

Jazeker wel. En wellicht is het ook nog verzekeringswerk. :hugs::hugs:

Ach, ik maak grappen, maar eigenlijk zijn het beste mensen.

Ray Charles was toch al lang dood? Wie is die vent in die tuinbroek?

2 likes

dag twee en het is genieten!

1 like

Dude kom op

Heel zuur van je Grand Seiko :frowning_face: … hele stomme pech, daar zou ik ook een paar dagen goed zuur van zijn…

Om weer een beetje een vrolijke noot terug te brengen dan maar even deze fraaie GS van mijn whishlist…de SBGW231

11 likes

Brian May van Queen toch?

Balen zeg! Hopelijk snel weer in je bezit

Stelletje cultuurbarbaren hier :love_you_gesture:
Eddie van Halen heeft deze aardkloot helaas verlaten.

3 likes

Valt mee. Na het vloeken heb ik @anon2889582EV opgebeld en zijn we bij de Seiko Boutique horloges gaan passen, hebben we een lunch in het café dat vroeger de beiaard heette genoten, in de zon, op een terras, zijn we nog even langs @AmsterdamVintageWatches gegaan en hebben we een ommetje door het red light district en Chinatown gedaan om weer terug te komen bij de auto.

Het was gezellig. Je moet van de nood altijd een deugd maken. :+1::+1::wink: Alles sal rech’ kom.

En ik heb nog 23 horloges, waaronder een tweede Grand Seiko, dus ach. Ik had die dag de Nomos om als ik het wel heb.

7 likes

Uit het assortiment inderdaad. Maar gemaakt vanaf 2012 en minder populair bij de massa dan veel andere modellen. Dit is ook mijn favoriet, understated met die mooie blauwe explorer-achtige wijzerplaat. Zucht :smiling_face_with_three_hearts:

De Turn-o-graph is ook een bijzondere verschijning. Dit horloge zie je zelden voorbij komen. Spreekt mij wat minder aan, iets te druk naar mijn smaak, met die cijfers op fluted bezel. Wel onderscheidend.

1 like

Thanks, zal het onthouden :+1:

Ah kijk, zo heb ik mijn Turtle ook al eens laten stuiteren, zuur man. :upside_down_face:

Ik ken zijn muziek wel, maar herkende hem niet van de foto :slight_smile:

Brian May was maar een grapje. :slight_smile:

14 likes

Eu… bijzonder. Beetje een Rivella horloge.

1 like

Smurfo di Smurfi. :blue_heart: :male_detective:

Hij is formeel bekend als de Submariner Date ref. 116659 SABR, een variant op de witgouden ‘Smurf’ met blauwe wijzerplaat (ref. 116659 LB), maar hoewel het op het eerste gezicht lijkt alsof de stenen de enige toevoeging zijn, is de wijzerplaat totaal anders. Het is niet alleen donkerder en heeft een zonnestraaleffect, maar er is een opmerkelijke omissie. Kijk dichterbij. Heb je het al gezien? Dat klopt, er is geen dieptebeoordeling. Op een typische Submariner staat een regel onder de ‘Submariner’ tekst die zegt dat het horloge goed is voor ‘1000ft = 300m’; niet zo hier. En er is ook geen specifieke vermelding van diepteclassificatie in het persbericht, hoewel het wel een Oyster-kast en Triplock-kroon specificeert. Maar het draagt ​​de naam Submariner, dus je zou verwachten dat het 300 meter is, hoewel het niet expliciet is gemaakt, misschien iets dat te maken heeft met al die diamanten.

9 likes

Bizar voor een Omega

Vandaag had ik deze wel willen dragen.

10 likes