Mooi hoor! Ik zeg doen!
Eensch !
Eeeuh, zo ver gaan we dan ook weer niet hé
Oef, die ziet er mooi uit inderdaad.
Prachtig inderdaad. @Bidle is helaas niet meer onder ons. Het zoveelste @RLC topic heeft hem weggejaagd:
Hij had nog wel stukken meer die ik had willen dragen
ahhh, ik miste hem al inderdaad. ik had hem nog een berichtje gestuurd maar ook niks op gehoord! jammer!
Zeker!
Ik zag een aankondiging op Insta dat hij zijn collectie van 300 horloges gaat verkopen. Sla je slag!
Via Instagram was hij nog een beetje actief. Maar zoals @SwedishChef zegt stond er in een post dat hij zijn citizen houdt en de rest of een groot deel wegdoet.
Was veruit tofste collectie op het forum in mijn ogen.
Ik lees’t net ook… Gek! Zelfs zijn Minerva’s gaan eruit dus. Het kan verkeren. Spijtig, hij heeft een collectie waar we allemaal alleen maar kunnen van dromen.
Eerst even de loterij winnen dus
Dat is wel verbazingwekkend. Verkocht eigenlijk nooit iets. Wat een verzamelaar die @Bidle. Begrijp dat hij hier is weggegaan. Het wordt hier (door sommige leden) steeds inhoudslozer. Maar dit. Jeetje. Dat moet ik even verwerken.

Zelfs zijn Minerva’s gaan eruit dus
Dat staat er toch niet? Er blijven er een aantal, misschien wel zijn Minerva’s

Ik zag een aankondiging op Insta dat hij zijn collectie van 300 horloges gaat verkopen
Uiteraard wil ik niet oordelen over zijn besluit maar oprecht wel eeuwig zonde.
Enorm mooie collectie(en dit keer is dat woord echt op z’n plek )

Prachtig inderdaad. @Bidle is helaas niet meer onder ons. Het zoveelste @RLC topic heeft hem weggejaagd:
Arg! Dat had ik gemist. Altijd positieve reacties op diverse horloges. Volgens mij geen kwaad woord van hem gelezen.

Het wordt hier (door sommige leden) steeds inhoudslozer
Precies de reden dat ik 300% minder actief ben hier. Ik mis de mooie NA topics, technische verslagen of verdieping. Ik snap Bidle wel. De bullshit topics die je tegenwoordig ziet zullen wel horen bij de generatie na mij. Jammer.

Ik mis de mooie NA topics
Je rekent jezelf niet mee. Jouw hands-on zijn tof!
Had even te snel gelezen, ik dacht dat enkel de Citizen bleef de Minerva’s zullen vast wel blijven dan