Wat is volgens jou de beste toolwatch?

Met mijn Breitling kan het ook hoor!

eenmalig :slight_smile:

Die kan van schade alleen maar opknappen.

22 likes

Yep, t is een wegwerp hamer :smile:

:joy:

image

En als je hem laat vallen geen probleem blijft het doen!

2 likes

Jeetje, alweer een topic. Mis de tijd dat dit forum iets meer inhoud had, dan enkel het oppervlakkige gezwets van sommige leden.

Simpelweg negeren is haast niet te doen met deze hoeveelheid spam.

Ik log voorlopig maar weer uit, want ben hier voor de horloges en ontspanning. :+1:t2:

32 likes

Hallo.

Casio GW-5000
Victorinox Inox
Marathon TSAR

Stop de tijd. Ik wil graag een klinker kopen en een Waku Waku aapje inzetten.

24 likes

In alle eerlijkheid, tegenwoordig zijn 99% van alle luxe horloges met toolwatch historie eigenlijk alleen maar luxe accessoires waarbij de meeste eigenaren zich dood schrikken als ze een krasje ontdekken.

De enige echte toolwatch is dan imo de g-shock …

3 likes

Ik maak weddenschappen met mijzelf…is het een RLC topic of niet wanneer ik hem open

12 likes

Ik wacht je volgende topic even af.

3 likes

Klopt. De Rolex Submariner of GMT Master II is niet echt meer een toolwatch. Althans in essentie wel, maar ze worden daar niet meer voor gekocht en gebruikt.

1 like

Volgens mij staat de topic generator van @Dpvh weer aan.

8 likes

Even opbouwende kritiek @RLC

Misschien een (vragend) topic openen waarin niet gelijk duidelijk is wat jouw mening is en wat niet steeds op een horloge slaat wat jij al in bezit hebt.

On Topic:
Voor mij een Seiko SKX op rubber :+1:t2:
Stevig, niet te duur en waterdicht.

5 likes

Ik heb de SKX al lang vaarwel gezegd, maar hij lonkt nog steeds. Erg leuk horloge met tal van banden opties.

Ja er was kritiek op mijn generator, waar maar liefst 4 topics uit zijn gerold.
Nou ik kan je vertellen; sommige mensen hier rammen daar een veelvoud daarvan er doorheen.
Komisch gezien vaak wel met dezelfde opbouw en uh “complexiteit” zullen we het maar noemen.

Het was dan ook bedoeld als een zogenaamd spiegel voor het gedrag van sommigen, maar ja he

10 likes

Ik ga zo bellen.
Tijd voor drastische stappen.

HET HOUDT NIET OP, NIET VANZELF

Smpc toolwatch

6 likes

Ik vind de LHD Pelagos qua looks en qua dial oprecht mooi. Erg gaaf die rode tekst en iets meer creme witte wijzers en markers. Maar waarom die kroon op links? Is voor mij echt een no go.

1 like

Omdat het dan een nĂłg betere toolwatch is?

G-Shock is het gewoon!

1 like

Waarom vaarwel? Te min?

Mijn Seiko Monster (Gen1) heb ik afgebeuld en die loopt nog steeds perfect :wink:
Heb er nog net geen spijkers mee in een plank geslagen!

1 like

Ja maar ik krijg er een beetje dit gevoel van…

image

1 like