Wat is volgens jou de beste toolwatch?

Hallo allemaal,

Een toolwatch is een horloge dat geschikt is voor bijna alle omstandigheden. Een horloge dat tegen een stootje kan met een hoge water dichtheid. Een horloge dat geen krimp geeft bij het ruigere werk of zware omstandigheden.
Wat is volgens jullie de beste toolwatch? Bij mij komt meteen de Tudor Pelagos op. Titanium duiker met helium escape valve en water dichtheid van 500 meter. Geen gepolijste delen en een clasp die op alle mogelijke manieren eenvoudig te verstellen is. Een fully lumed duikbezel.


Wat is volgens jullie de beste toolwatch? Ik ben benieuwd waar jullie mee komen.

Let’s talk watches. Cheers!

16 likes
31 likes

Een G-SHOCK uiteraard :+1:t2:

18 likes

Toolwatch puur sang inderdaad. Maar als we het over mechanische horloges hebben? Of horloges niet dan plastic?

Ja.

2 likes

Dat met die vreemde talen wil maar niet lukken hè?

43 likes

Dat is je vraag niet. Ultieme toolwatch is een simpele G shock.

Een horloge van 2k is per definitie niet geschikt als toolwatch. Je gaat immers niet met een horloge van zoveel geld lopen klussen.

6 likes
11 likes

Nee klopt, ik gebruik mijn Rolex ook niet als hamer hoor

En dat kan met mijn GWG nu weer wel…

Met mijn Breitling kan het ook hoor!

eenmalig :slight_smile:

Die kan van schade alleen maar opknappen.

22 likes

Yep, t is een wegwerp hamer :smile:

:joy:

image

En als je hem laat vallen geen probleem blijft het doen!

2 likes

Jeetje, alweer een topic. Mis de tijd dat dit forum iets meer inhoud had, dan enkel het oppervlakkige gezwets van sommige leden.

Simpelweg negeren is haast niet te doen met deze hoeveelheid spam.

Ik log voorlopig maar weer uit, want ben hier voor de horloges en ontspanning. :+1:t2:

32 likes

Hallo.

Casio GW-5000
Victorinox Inox
Marathon TSAR

Stop de tijd. Ik wil graag een klinker kopen en een Waku Waku aapje inzetten.

24 likes

In alle eerlijkheid, tegenwoordig zijn 99% van alle luxe horloges met toolwatch historie eigenlijk alleen maar luxe accessoires waarbij de meeste eigenaren zich dood schrikken als ze een krasje ontdekken.

De enige echte toolwatch is dan imo de g-shock …

3 likes

Ik maak weddenschappen met mijzelf…is het een RLC topic of niet wanneer ik hem open

12 likes

Ik wacht je volgende topic even af.

3 likes