Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Vandaag deze!

10 likes

Lekker retro! :slight_smile:

Zodiac

12 likes

13 likes

42mm Luminor, dat lijkt me ook wel eens wat.

7 likes

Als je dan toch overweegt om eens een uitstapje van vintage naar modern te doen, dan ook maar meteen een flinke stap.
Doe maar de SBGN001 (links) of SBGN005 (rechts)…
maar misschien is de SBGN003 (je hebt vast een idee welke dat is :wink:) ook nog wel wat… :crazy_face:

voor de mensen die deze nog niet kennen (weinig denk ik). De SBGN001 heeft een nog preciezer quartz uurwerk, een bijzondere plaat (zie foto van @Zulu hieronder) en was Limited

11 likes

Zekers, heb er ooit nog een flauw na topic over geschreven: Hands-on: Grand Seiko SBGN001 GMT

Uiteindelijk geflipperd aan iemand hier op het forum. Meteen daarna een 003 gekocht, ik kon maar niet wennen aan het witte datumvenstertje.

On topic: deze Bremont.

images(1)

4 likes

17 likes

Vandaag Paul weer ontmoet en onze chique knallers even naast elkaar. Die Vacheron is ongekend!

24 likes

Oehhh die is idd lekker ja. Maar ik vind die omega van jou minstens zo gaaf!

1 like

Schitterend maar zo dik

1 like

Ja hèh

Prachtig, die VC.

1 like

7 likes

unnamed

:gem::crown:

2 likes

Deze zou ik graag om hebben gehad vandaag

4 likes

9 likes

Ik vind het uurwerk grappig, de wijzerplaat voor zover er 1 is ook… maar al die steentjes…

Ben ook niet zo van de steentjes, al moet ik zeggen dat ik deze wel echt appetijtelijk vind… Maar anders krijgen ze die prijs ook niet zo hoog :wink: en dit is nog de meest sobere versie. Dit is een horloge wat mij echt heeft getriggerd om de wereld van horloges in te duiken :sunglasses: UN Royal Blue Tourbillion

13 likes

15mm inderdaad, zo erg is dat toch niet? :grimacing: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like