Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

VC overseas ultrathin skeleton rose geld etc etc. Kost volgens hodinkee net iets meer dan een ton pietermannen geloof ik

7 likes

Heeft iemand nog een tonnetje te leen? Kan ik me deze halen ipv een saxonia thin

8 likes

Eerdaags:

9 likes

Aftermarket troep I know maar ik vind hem wel cool :sunglasses:


Afbeelding van cagau.

2 likes

Factory set SARU is dan ook wel gaaf :heart_eyes:

2 likes

Maar ik wil groen! :joy:

Zoals dit?

3 likes

Zoiets ja, alleen moeten ze die Diamanten van de band halen.

Met al dat geglim valt een Breitling ineens reuze mee :wink:

Had nooit gedacht een Chronomat in dit topic te posten maar zou deze graag eens proberen; mooie details maar niet overdreven druk.

Plaatje van Fratello

12 likes

Je ziet, ik heb verstand van zaken. Alleen niet van goud. :grimacing:

1 like

Wellicht makkelijker om de band te vervangen?

Ik zag het nog niet, maar het is ok :sunny:.

Ik ook nog niet, het blijft een ontdekkingsreis.

1 like

wellicht goedkoper om te vragen of ze er één kunnen maken zonder diamanten op de band :smile:

11e540091249aa893d95a80794349f813bfb5539_1_375x500

Zo eentje zoals @Watchatic

13 likes

Hij is te koop, hé. :wink: Al een tijdje, Rick maakt er vast een prima prijs van. :slight_smile:

2 likes

Heb dit jaar al twee andere horloges aangeschaft. Plus heb er nog nooit een in het echt omgehad. Dat zou ik dan wel eerst willen doen :thinking:

Wel geld van de belasting teruggekregen en loon+vakantiegeld binnen :upside_down_face:

Must resist…

3 likes

Uurtje rijden en je staat bij Rick in de tuin. :wink:

Kinderen kosten al genoeg, daarvoor heb je kinderbijslag. Belastingvoordeel en vakantiegeld is voor de lol! Halen dat ding! Dan heb je een fantastische Rolex 3 piece.

1 like

Klopt. En dan komt nummer twee er ook al snel aan :kissing:

Dat is waar. Maar dan duurt een 18239 wel weer langer :thinking:

#luxeproblemen.

Nummer 2 kost minder dan nummer 1, just saying.

Nou ja, tegen die tijd verkoop je eventueel 1 van de 3 en van de meerwaarde ben je eerder bij de DD.

Anyway, ik probeer je niet te overtuigen, alleen een zetje in de goede richting. Met dit soort horloges kun je niet verkeerd kiezen.

2 likes