Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

:heart_eyes:

5 likes

Lugs zijn een beetje chunky, maar best mee vol te houden denk ik. :sunglasses:

.

10 likes
13 likes

In t zwart vind ik m nog mooier.

6 likes

Beide mooie horloges. Formaat van de flagship is net iets “correcter”. (40 vs 38,5mm)

Blijf toch aan pepsi’s denken

7 likes

En weer wil ik deze:

Lijkt me ook heerlijk op een Molequin Riviere. Oeh la la :dark_sunglasses:

6 likes

Maandag meer duidelijkheid, maar als er eea naar voren wordt gehaald dan is er in September/Oktober nĂłg geen ruimte om deze te kopen. Maar zoals gezegd altijd afhankelijk van persoonlijke situatie op zondag 16.53u

Spannend!

10 likes

:joy: ik schoot hardop in de lach.

2 likes

Het trekt wel, zo’n vintage GS. Misschien toch ook maar actiever op zoek gaan. niet naar die van het plaatje want dat kost 10-20-30k?

2 likes

Deze blijft toch spoken in mijn hoofd

4 likes

:v:

7 likes

Dat jij die nog steeds niet in de collectie hebt; zelfs ik heb er een gehad :wink::wink:
Maar jij gaat natuurlijk voor het ultieme exemplaar
 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij ligt bij SC voor de beruchte datumverzet reparatie. Soms pakt ie 2 dagen gelijk per wissel, soms geen dag. Maar ik mis m wel.

6 likes

Het probleem is denk ik dat er niet 1 model dat is dat me echt super erg trekt.

2 likes

11 likes

Kan ik inkomen, de meeste spreken mij ook niet zo aan. Te dressy of gewoon lelijk. :roll_eyes:
Mocht ik er ooit nog weer een kopen zou het denk ik toch weer een 6146-8000 met crosshair dial worden. :sunglasses:

1 like

Haha dat niet, maar het zijn kleine andere dingetjes. Ik vind een 6146-8000 best leuk bijvoorbeeld ook. Maar stiekem vind ik een LM 5216-8020 veel gaver :sunglasses: Zo heb ik bij ieder model wel iets eigenlijk. Maar wie weet kom ik nog wel eens wat leuks tegen.

2 likes

Onze smaken komen inderdaad niet helemaal overeen. Succes met de zoektocht in elk geval :+1:

Ik heb sowieso weinig met dressers, zeker staal met een zilveren wijzerplaat. Mij echt veel te saai. :grimacing:

1 like

De GS SBGV239 :heart_eyes:

11 likes