Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

In t zwart vind ik m nog mooier.

6 likes

Beide mooie horloges. Formaat van de flagship is net iets “correcter”. (40 vs 38,5mm)

Blijf toch aan pepsi’s denken

7 likes

En weer wil ik deze:

Lijkt me ook heerlijk op een Molequin Riviere. Oeh la la :dark_sunglasses:

6 likes

Maandag meer duidelijkheid, maar als er eea naar voren wordt gehaald dan is er in September/Oktober nĂłg geen ruimte om deze te kopen. Maar zoals gezegd altijd afhankelijk van persoonlijke situatie op zondag 16.53u

Spannend!

10 likes

:joy: ik schoot hardop in de lach.

2 likes

Het trekt wel, zo’n vintage GS. Misschien toch ook maar actiever op zoek gaan. niet naar die van het plaatje want dat kost 10-20-30k?

2 likes

Deze blijft toch spoken in mijn hoofd

4 likes

:v:

7 likes

Dat jij die nog steeds niet in de collectie hebt; zelfs ik heb er een gehad :wink::wink:
Maar jij gaat natuurlijk voor het ultieme exemplaar
 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij ligt bij SC voor de beruchte datumverzet reparatie. Soms pakt ie 2 dagen gelijk per wissel, soms geen dag. Maar ik mis m wel.

6 likes

Het probleem is denk ik dat er niet 1 model dat is dat me echt super erg trekt.

2 likes

11 likes

Kan ik inkomen, de meeste spreken mij ook niet zo aan. Te dressy of gewoon lelijk. :roll_eyes:
Mocht ik er ooit nog weer een kopen zou het denk ik toch weer een 6146-8000 met crosshair dial worden. :sunglasses:

1 like

Haha dat niet, maar het zijn kleine andere dingetjes. Ik vind een 6146-8000 best leuk bijvoorbeeld ook. Maar stiekem vind ik een LM 5216-8020 veel gaver :sunglasses: Zo heb ik bij ieder model wel iets eigenlijk. Maar wie weet kom ik nog wel eens wat leuks tegen.

2 likes

Onze smaken komen inderdaad niet helemaal overeen. Succes met de zoektocht in elk geval :+1:

Ik heb sowieso weinig met dressers, zeker staal met een zilveren wijzerplaat. Mij echt veel te saai. :grimacing:

1 like

De GS SBGV239 :heart_eyes:

11 likes

Saai hoeft het zeker niet te zijn imho. Maar ik hou wel van wat contrast op de plaat dan. De kleur zilver die seiko gebruikte verschilt ook wel wat door de jaren heel volgens mij. Ik vind dit briljante wit grijze het mooiste. Dan komen we weer bij het punt dat ik de KS eigenlijk vaak leuker vind dan de GS :thinking:

5 likes

Die is inderdaad fraai :ok_hand:

1 like

Zo eentje heb ik er als het goed is incoming. :sunglasses: Wel nog even afwachten hoe en wat precies want het was een beetje vaag (verkeerde titel bij de add).

2 likes