Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Saai hoeft het zeker niet te zijn imho. Maar ik hou wel van wat contrast op de plaat dan. De kleur zilver die seiko gebruikte verschilt ook wel wat door de jaren heel volgens mij. Ik vind dit briljante wit grijze het mooiste. Dan komen we weer bij het punt dat ik de KS eigenlijk vaak leuker vind dan de GS :thinking:

5 likes

Die is inderdaad fraai :ok_hand:

1 like

Zo eentje heb ik er als het goed is incoming. :sunglasses: Wel nog even afwachten hoe en wat precies want het was een beetje vaag (verkeerde titel bij de add).

2 likes

Spannend :sweat_smile:

Heb toevallig een Tissot zakhorloge incoming uit Japan. Ook een beetje vage foto’s en geen van de binnenkant; ook een beetje afwachten dus :sunglasses:

1 like

Wie weet word ik ooit nog een panaristi.

Kan veel vinden maar de lug2lug van een 42 mm radiomir niet wie kan me daar aan helpen.

5 likes

Hebben, hebben, hebben!

7 likes

42mm 1940 case zal ongeveer 49mm zijn.

1 like

Deep Sea Dweller, 126660.
Hoop deze ooit eens zelf te mogen aanschaffen!

6 likes

2 likes

RM 055 :heart_eyes:

5 likes

6 likes

Ik zag deze langskomen, vind ‘m mooi!

Gr. Marc

3 likes

Ik doe ook mee, prachtig stuk! Moet wel leuk zijn om te kopen tijdens een bezoek :slight_smile:
Spijtig dat ze hem toch beschikbaar stellen voor korte periode online… Ze zullen er teveel op stock liggen hebben zeker, nu ze geen rondleidingen mogen doen?

8 likes

Thanks. Dan hoef ik m niet gelijk af te schrijven

Vandaag de nieuwe Portugieser

Iemand deze toevallig al eens kunnen passen?

6 likes

image

9 likes

Wouter waarom stel je mij zo teleur?

2 likes

Wellicht zit er nog wel meer teleurstelling aan te komen vanuit mijn kant. Brace yourself. :upside_down_face:

5 likes

Heb je eentje incoming? :smiley:

1 like

Ik heb een reservering, dus wie weet. :sunglasses:

7 likes