Deze snap ik helemaal!
Wat dan ?
Denk niet zozeer een horloge. Maar bijvoorbeeld een Daytona en een Royal Oak. Of voor 65k een Nautilus. Of een normale Day-Date + Daytona en een Sub. Of een collectie meer bijna letterlijk elk icoon van rond 3-8k in horloge land. Voor 65k kun je een flinke collectie bouwen.
Als de linkse oor er vanaf zou zijn zou ik intresse hebben. De wijzerplaat is wel 1 van de mooiste
Nee, Vincent werd er met 1 oor ook niet mooier op
Nee wel erg bizar veel boven list. Maar heb liever de Nautilus van een fully diamond day date.
Ook ooit de wissel van PO naar speedy gedaan ivm zelfde reden. Ik zou je wel adviseren de stalen band van de moderne versie goed te passen, want die deed het bij mij niet lekker en dan draagt een speedy ook ruk.
Heb ik ook al vaak gelezen. Bij de PO was het helaas niet anders. Gekocht op rubber, meteen een gat extra moeten boren. Stalen band gekocht, nieuwe clasp moeten bestellen want ik kreeg hem niet goed op maat.
Nu heb ik geen enkel horloge dat supergoed past met een stalen band. Alleen is het gewicht van de PO van die aard dat het dan wel erg oncomfortabel wordt.
Yep, de stalen band zat bij mij voor geen meter! Vind ik een groot nadeel. Je moet dan weer andere clasp etc kopen. Zoiets moet gewoon out of the box een fijnafstelling hebben. Gelukkig is een speedmaster ook erg fraai op leder😇
Tis geen off shore maar een normale AP chrono
Ik trek m niet in elk geval.
Past niet bij je Breitling alleen.
Mooi vintage inspired design wel