Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Blauw vind ik juist wat goedkoop ogen.

1 like

Oké, mooi. Dan neem ik die. Dan kan de Breitling blijven! :smirk:

3 likes

:thinking: dan moet er dus wat bij… toch?

1 like

Nog een? Oké, als het moet…

:wink:

7 likes

Beste optie is een ouder type band, desnoods aftermarket zoals uncle Seiko 1171. Blijft de originele band nog nieuw ook mocht ie toch weer verkocht worden.

Ik geniet nu van deze band:

12 likes

Ooooooeeeewwww, sexy!!

”Fitted with Paraflex shock absorbers, a large variable inertia balance wheel and the anti-magnetic blue Parachrom hairspring”

12 likes

Topding!

1 like

Een van de weinige GS’en waar ik warm voor loop:

7 likes

Deze had ik vandaag wel willen dragen

13 likes

De beste oplossing is dan een Rolex Explorer. Licht, dun, geweldige band met veel verstelmogelijkheden.

Minder comfortabel dan een Explorer maar wel meer dan een 8500-PO is een 2500-PO. Die is 2mm dunner en lichter. Ik heb ze allebei / gehad.

Een Speedmaster op een oudere band kan ook. Flatlink werkt ook goed.

6 likes

afbeelding

10 likes

14 likes

Klopt helemaal en die ligt hier ook in de doos. Maar zelfs die band past niet perfect, en ik heb een lichte voorkeur voor de vormgeving van de Omega-kasten.

Alleen twijfel ik altijd of een speedy me meer plezier gaat geven, en bij twijfel blijft het altijd nee.

1 like

Wat een kunstwerkje

6 likes

Stond hier ook al bijna in bestelling, maar de 1479 overtuigd toch ook wel heel erg.

1 like

Deze al overwogen? Heeft een soort Glidelock sluiting en is wat kleiner:

17 likes

Moser?

1 like

Correct!

Zou ik eens moeten zien en proberen. Ben niet 100% gek op het contrast van de donkere lume en de witte wijzertjes in de subdials, maar dat valt allicht beter mee om de pols.

1 like

Met dit druilerig weer verlang ik naar een stralend blauwe lucht liggend aan t zwembad met een drankje in de hand en deze om de pols

8 likes