Wat had je willen dragen vandaag? Deel III


Had ik wel heel graag willen dragen vandaag :pray:t2:

3 likes

Deze had ik graag omgehad vandaag!

7 likes

Die komt er zeker. Uiterlijk oktober mits ik dan naar onze oosterburen kan zonder al te veel beperkingen. Hoop augustus/september.

De rest is meer wat ik potentieel op t oog heb nadat de Lange er is. Dat heet plannen voor 2021/2022 :laughing:

Veel van wat ik leuk vind we qua plaatjes heb ik nog nooit gepast.

Zoals een Millgauss, OP green of een Panerai. Dus er kan absoluut nog wat afvallen als de ‘klik’ er niet is. Of te groot mbt Panerai. 42 mm is een twijfel geval mbt een radiomir. Vind de kroonbeschermer aka ‘halve euro’s’ toch niet erg mooi mbt andere modellen in de range. Vind ik dat bij bijv een Nomos Ahoi Neomatik mooier gedaan.

Maar goed de kans dat ik een OP green en Millgauss blue ga tegenkomen in dezelfde zaak waar ik de Lange ga halen op die dag. Mwah. Zeg nooit nooit maar ik betwijfel t.

Pad wat ik nog wil bewandelen is. 1.Lange thin 2. dan nog een zomerknaller of toolisch iets. En dan 3. To top it off een Reverso. En dan dan er tussen 2 en drie nog wat komen. Daar ben ik nog niet helemaal uit

2 likes

1601 met linen dial! :heart_eyes::drooling_face:

6 likes

Waarom ook niet voor een dagje :smiley:

8 likes

Genoeg mooie vooruitzichten en zoals het er na uitziet moet augustus geen probleem zijn.
Van Lange vind ik de de simpele Saxonia toch het mooist. De 37mm is op zich ook niet verkeerd door de relatief dunne bezel.

Enkel dan in witgoud.

7 likes

De witgouden thin ligt ook op tafel op die foto :wink:

En hierrrrrrr heb ik m om.

Vind de achterkant mooier dan die met kleine seconde. Vind witgoud rustiger tov t warme rosegoud. Al heeft t rosegoud ook wel iets.

Toch doet een filmpje me nog een beetje twijfelen al is dit wel volgens mij iets wat ze niet meer maken. Met kleine seconde in de 37 mm

Zal binnenkort eens contact opnemen met de juwelier hoe t zit met de levertijd ivm corona.

4 likes

Vaak hebben ze dit gewoon op voorraad. Anders is max 2 weken.
Kortom die heb je snel genoeg om je pols.

De kleine seconden is ook erg mooi! Zijn minder Lange’s die niet mooi zijn, dan wel. :wink:
De maat is, zo te zien, perfect!

1 like

Yes please!

4 likes

Deze zou ik wel eens in het echt willen zien

7 likes

Ik zou ook best benieuwd zijn eerlijk gezegd. :+1:

1 like

Mooi. Ik kende alleen die met de witte dial :+1:

Er zijn ook al andere kleuren van, maar met deze plaat is nog in de maak

1 like

Deze zou ik wel eens willen dragen, :heart_eyes:

3 likes

Vintage inspired Mido.

5 likes

Weer iets nieuws in me kop … :joy:

10 likes

Nog maar een paar uurtjes en dan weten we het :sunglasses:

1 like
1 like

4 likes

De nog moeilijker te krijgen OP 34 :heart_eyes:

11 likes