Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Leuk voor een daagje: de Ophion Velos (met 5 dagen gangreserve)

3 likes

Hoezo moeilijk dan? Je zou denken dat deze relatief eenvoudig te krijgen is… :thinking:

2 likes

In Februari naar gevraagd bij verschillende AD’s.

Wachtlijst van een jaar tot anderhalf jaar.

1 like

Voor een OP 34?!

Dacht ik van een Expl. II Polar ook. Ik kreeg een half jaar op mijn rekest. Het zijn een stelletje baklappen.

image

2 likes

red/white grape. 1-2 maanden, blauw 5 maanden, groen en wit 1-1,5 jaar…

Voor whatever kleur in 34 mm of alleen voor de witte? Begrijp dat de groene ook die kant op gaat mbt wat ads aangeven qua levertijd.

Of ik nu alles moet geloven qua levertijden mbt Rolex en zustermerk Tudor. Ik neem t maar met een korreltje zout gezien mijn eigen ervaring met de aanschaf van de bb58.
Voor mij werd ff een wachtrij geskipt. Stonden paar mensen al +6 mnd op de wachtlijst. Ik kon m zo meenemen… Dat heet paar maanden vantovoren bij dezelfde verkoper de dj gekocht… :wink:

Ah je bent me al voor. Pfff. Net de kleuren die ik zou overwegen hebben de langste wacht tijd. Ik zal over een paar maanden eens vragen hoe t bij onze oosterburen zit nadat ik pakweg 15k heb afgetikt voor de Lange…

1 like

Voorkruipen? Dat is niet fatsoenlijk. Doe je bij Albert Heijn toch ook niet. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik neem het ook wel met een korreltje zout hoor, alleen het stoort mij dan dat ik het horloge niet eerst kan bekijken.

Wit is nooit op voorraad.

:joy::joy::joy:

T klopt dus wel wat ze zeggen. Geef geld uit bij een ad en er gaan deurtjes open…

Eens kijken wat open gaat als ik 15 k voor een lange uitgeef. Hoef in principe nooit meer naar een andere AD dan waar ‘Germany’s finest’ vandaan gaat komen. Heeft op 2 merken na alles qua merken in t assortiment wat ik overweeg na de Lange.

Niet bijzonder veel gok ik :joy:. Het is voor jou een heel bedrag, maar voor een AD iets minder.

4 likes

Precies. Met 15K ben je echt niet het mannetje bij een AD.

Je moet het trouwens eerst nog doen hè @whisky in plaats van eindeloos aankondigen…:stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Überhaupt nog nooit een witte om gehad? Heb de op 39 white twee keer omgehad. Een keer per toeval in een Rolex only shop die net 2 dagen open was. En op de dag dat ik de bb58 heb gekocht. Dus die zit naast een 7 tal andere horloges after Lange ook nog in mijn hoofd…

Schitterend horloge alleen waarom ze m white hebben genoemd. Vind t niet echt wit wit…

Is toch best een significant bedrag? Hoeveel klanten geven nou zo 15k uit daar aan iets anders dan een Rolex? Ik denk dat een combo deal met een Rolex sport model wel ineens een stuk makkelijker gaat zijn. Daytona misschien niet of een GMT maar andere modellen?

3 likes

Het is gewoon heel veel geld zelfs!
Maar wil ik een echt wachtlijstmonster, dan moest ik eerst voor 40K inkopen bij S&C. Dan mocht ik een Daytona kopen…

2 likes

Eenmaal de 36mm OP in het wit gepast maar die heeft dan weer een andere tint wit dan de 39 en 34…

Daar noem je ook wel wat :smile: Dat is een ding met 10k overwaarde tov list. Maar een sub, explorer etc met 1-2k overwaarde moet met een derde van die 40k dan toch wel lukken :smile:

2 likes

Wie weet.
Maar dan ben je je korting kwijt op wat je initieel kocht en dus is je winst pleite.

1 like

Wat zeggen ze ook alweer over de reis naar t horloge toe? :joy:

1 like

Serieus… 40k en dan mag je op de wachtlijst waarvan ik aanneem dat die wel serieus lang is voor een daytona?