Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Nee, dan mag ik hem meteen kopen.

1 like

Ik denk wel meer hoor.

Dat het niet te lang moet duren, anders wordt de term ‘Alleen als mijn persoonlijke situatie het toelaat’ een running joke op Whatsapp.

Als mijn persoonlijke situatie het toelaat ga ik misschien wel eens een Bark DD omhangen.

Lekker man.

7 likes

Veel


1 like

Ok. Ik dacht dat t allemaal dezelfde tint was. Maar goed heb alleen de 39 omgehad. 36 vind ik met de dubbele indices minder mooi dan de 34 en 39

:white_check_mark:

2 likes

jouw pappie en mammie zijn niet echt representatief voor de rest van de klanten van zo’n winkel :relaxed:

Hahaha. Serieus. Dus maw. De gemiddelde klant vraagt naar een daytona die er zogenaamd niet is en wachttijd van wat? 5 jaar voor list? En jij geeft 40K uit en er word even naar de kluis gelopen
 :joy:

2 likes

Nee hoor, dit is me aangeboden.

3 likes

Opzich niet heel gek toch?
Daydate, DJ & daytona voor 50k?

Jammer. Wel eerst incourante modellen kopen zonder korting.

1 like

Wat zijn incourante modellen tegenwoordig?

In ieder geval geen stalen Rolex bijvoorbeeld.

2 likes

Ik zou er weinig moeite mee hebben als ze me het aanbieden icm een DayDate ofzo. :thinking: Een Daydate zoals David is niet moeilijk te slijten. Als dat de hefboom zou moeten zijn is het te doen. Te idioot voor woorden
 Als je 2 rosegouden Zeniths zou moeten kopen wordt t gekker. :joy::+1:

Deze vandaag weer


Maar dan liever een tikje kleiner.

3 likes

PO is echt een geweldig mooi horloge!

Alleen zo jammer dat hij zo dik is


Dit werkt uiteraard alleen als ze je een horloge/horloges slijten die normaal gesproken met een flinke korting weggaan. Zoals ongeveer alles, behalve Rolex en PP.

Die korting krijg je dan niet. De ‘winst’ op je Daytona of wat dan ook lever je dan eigenlijk meteen in.

2 likes

Door de opbouw valt dat optisch wel mee vind ik. Duikring, kast en bodem. Gaat prima.

Hebben ze wat exacte voorbeelden gegeven op dat moment? Ben benieuwd. :grimacing::+1: