Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

12 likes

Nog maar twee maanden wachten :joy:

23 likes

Dat is een stijvol horloge! Zelf ophalen bij de oosterburen?

2 likes

Dankjewel! Bij Wempe Dusseldorf. Leuk dagje in Dusseldorf combineren met het ophalen als de situatie tegen die tijd (hopelijk) wat is verbeterd.

3 likes

Geen breguet geworden? Deze is overigens erg mooi!

Ik vraag me wel af: waar is die rechste wijzer voor?

Precies! Schitterend die foute dingen.

On topic:

Vandaag had ik de pooier versie van mijn Datejust willen dragen.

6 likes

Breguet is incoming :eyes: dat is de powerreserve meter. Dan kan je zien hoeveel het horloge is opgewonden.

3 likes

Totaal geen fan van IWC, op deze (en mss de XVI), na!

Dus voor een dagje, kom maar op.

9 likes

9 likes

Wat issie mooi he!

1 like

18 likes

4 likes

Precies waarom ik hem zo fascinerend vind! Ben (helaas?) voor een andere Breguet gegaan. Nog nooit zon lastige keuze hoeven maken.

2 likes

Zo, die is een partij lekker zeg! :heart_eyes:

Welke Breguet heb je gekozen dan?

12 likes

Een geelgouden Marine op die typische rubberen band

Op deze manier toch wel echt sportief om leuk te kunnen afwisselen met de Lange als die er is!

11 likes

Die videos zijn de directe oorzaak dat ik mijn day date heb verkocht om zodoende in het Lange bootje te kunnen stappen.
De ambacht achter deze horloges is zo merkbaar voor de de dragers ervan en zo indrukwekkend terwijl het voor een leek “een normaal en niet bijzonder” horloge lijkt. Love it
Ik zal aankomende week nog wel wat leuke foto’s maken. Wellicht verander ik de zwarte band naar een witte band zodat ik mij helemaal een smakeloze ‘mack daddy’ kan wanen

7 likes

Leuk, is wel een bijzondere zo! Grappig op rubber en hoop dat hij dan ook goed waterdicht is!

1 like

Een leek zou dit een “een normaal en niet bijzonder horloge vinden”?
haha nee :joy:

Ik vind hem in elk geval prachtig

1 like