Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

VC Patrimony minute repeater

:heart:

9 likes

Het zou je verbazen. Een leek zou geen idee hebben wat een Lange & Sohne is hoor (geldt voor alle horlogemerken die wat meer onder de radar opereren en wat met Patek ook best wel zo was voordat elke muzikant op aarde er mee rondschreeuwde). Dat vind ik juist leuk (aan een dagelijks net horloge) dan is het alleen een gespreksonderwerp wanneer je kenners en liefhebbers tegen het lijf loopt. Wanneer ik bijvoorbeeld een Rolex draag heeft letterlijk iedereen er wat over te melden/vragen.

3 likes

Gelukkig niet op die lederen band

Mocht er nog een lederen band op komen dan wil ik een blauwe krokoband in dezelfde kleur als de wijzers met witte stiksels. Dat lijkt me wel wat
Zo iets:

5 likes

Dat is wel tof ja!

Deze AP had ik graag om gehad :heart_eyes:

2 likes

19 likes

Ik mis hem nog steeds!

5 likes

Ja was echt schitterend!

Maar duur geworden het afgelopen jaar :joy:

1 like

Ik had deze synchrobeat wel willen dragenimage
(foto van philips)

10 likes

Ja, helaas erg herkenbaar…

Of: “Mag ik vragen wat ie kost?”
Dan antwoord ik standaard: “Ja, hij kostte maar 1€ :point_up:t2:bij de grijpautomaat” :lying_face:

Wat nog ontbreekt, zijn van die “Rolex” weggeef stickers, zodat iedere proleet deze achter op zijn auto kan plakken.

Bij uurwerken uit een andere stal gaat een conversatie alleen maar over de inhoud, de gezamenlijke passie en wordt de eigenaar op zijn smaak beoordeeld ipv de waarde van zijn/ haar uurwerk.

2 likes

Ik blijf Rolex een van de gaafste horlogemerken vinden met vrijwel geen nadelen maar het algemene imago dat hieraan kleeft vind ik gewoon erg jammer. Maar verder ben ik nog steeds erg blij met de Seadweller, ondanks dat ik hem nauwelijks draag… Dus ik moet niet zo zeiken

3 likes

Ik hoop niet dat je ooit van dit aanbod gebruik hoeft te maken maar mocht je ooit nog een nieuwe linkerpols nodig hebben dan doneer ik de mijne :laughing:

1 like

7 likes

Dit lijkt me zo’n mooie Inge!!!

5 likes

Cool!

Deze:

4 likes

Deze…

5 likes

Reverso Tribute Duoface Fagliano Limited Edition :drooling_face:

13 likes

Deze Zenith Shadow in titanium :ok_hand: