Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Afknapper voor mij.

2 likes

Dan ben je wel een held, met zo’n horloge. Tegen alle trends in. Maar waanzinnig gaaf.

1 like

In dit artikel staan de prijzen:

2 likes

Ik heb er een beeld bij, als jij nou een rondleiding bij Wemke regelt, zie je me in het echt :slight_smile:

1 like

Zou die blauwe in Quartz dan €1700 zijn?
Eerste Genta achtige die wel mooi is wat mij betreft👍

:scream: @GMTplus1

7 likes

Hij is op de renders prachtig :ok_hand:t2: Thnx @tompj

1 like

?:thinking:

:drooling_face:

1 like

De 114200 omdat ik vandaag lekker in de Jazz mood ben

De simpele 116200 om te shinen in de zomer

Of een mooie Sub om toch meer sport modellen te proberen …

4 likes

Prachtige serie die Iron Walker. Ik heb de Quartz op het oog. Ik ben alleen nog niet uit de kleur. Binnenkort eens een bezoek brengen aan Düsseldorf.

4 likes

Lekker DIK! :sunglasses:

7 likes

Als dit model bijv. een Nomos uurwerk had gehad, dus compleet ‘Glashutte’ dan was ik overstag.
En dan nog dat ‘Iron Walker’ van de dial :wink:

1 like

Polerouter is een genta…

1 like

:speak_no_evil: my bad, ziet er niet zo Genta uit. Dan is de Wempe Iron Walker “één van de weinige” Genta modellen die ik wel mooi vind…:wink:

1 like

Haha. Duidelijk een andere smaak voor horloges.

Genta heeft veel lelijke horloges ontworpen gemaakt… Maar ook polerouter, omega constellation piepan volgens mij.
Daarna pas de geïntegreerde stalen dingen… Die ik trouwens ook echt vet vind. Originele IWC ingenieur… APRO… alleen de nautilus ben ik niet zo’n fan van.

1 like

Eerlijkheid gebied me te zeggen dat het uurwerk me niet heel erg boeit. Belangrijker voor mij is dat ik hem koop dat de afschrijving al is geweest of hij waardevast is. Ik flipper te veel om telkens op al die dingen afschrijving te pakken :rofl:

2 likes

Uiteraard voor vintage gaan, scheelt een hele boel en is net zo stijlvol zoniet stijlvoller. Hoeveel is zo’n vintage ding 5-10k?

1 like

Ouderwets flipperen kost ook geld…
Zijn maar centen Willem … :laughing:

1 like

:roll_eyes:

2 likes