Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Had die prins van lignac zo’n daytona?

Nee maar wel die smaak en “was ook dol op een kleurtje…”

2 likes

Deze. Wat zomers met de huidige donkere wolken.

12 likes

Ik weet niet hoe lang ik die nog kan weerstaan…:tired_face:

5 likes

De kast is minstens zo mooi als de wijzerplaat.

Nooit geweten dat het horloge bestond, maar dankzij @Gialova2015 op de hoogte gebracht.

2 likes

Wat houdt je tegen?

Ik zou m weleens willen zien met de blauwe band van de blauwe wijzerplaat versie. Denk dat dat m meer afmaakt dan de standaard grijze. Dat deed me twijfelen toen ik m in maart even een minuut om had. Maar goed. Wellicht over een jaar.

Wie heeft die blauwe ook alweer hier op t forum?

Deze dus, email naar Wempe gestuurd

15 likes

Deze Ellipse :heart_eyes::drooling_face:

6 likes

Haha!

Ik heb vanochtend aan Jasper gevraagd of hij zijn ogen open wil houden voor de tweede. :joy: :joy: Precies deze is bij een andere aanbieder te duur geworden.

Lekker hè? Nog geen 6mm dik en 37 gram zwaar.

We gaan trailer-chic op z’n Twents, heya :beers:

6 likes

Zag 'm hier paar dagen geleden ook al voorbij komen volgens mij? En werd gisteren nogmaals gepost door Bulang and Sons:

Echt een beuker van een horloge! :fire: Heerlijk chic inderdaad, ben sowieso erg fan van net wat andere dress watches, zoals een Cartier Tank bijvoorbeeld.

1 like

Yes, en dat is hetzelfde horloge. Van Jasper naar Blehlang gegaan. Met één van de twee wil ik graag zaken doen en met die Limburgse reetkevers niet, dus ik hoop dat Jasper iets tegenkomt :sunglasses:.

Hij is er ook in het witgoud, alleen ken ik daar de prijzen niet van.

2 likes

Every time :joy::joy:

1 like

Mmm kan nie kiezen… iemand Ruilen tegen een 16570 :joy:

3 likes

Vind persoonlijk de geel gouden toffer! :sunglasses: Nieuwprijs bij S&C voor de wit gouden is 50K

2 likes

De P staat niet voor witgoud. :smirk: En je vergelijkt nu de 57xx serie met de oudjes, 37xx.

Blijft toch raar dat de prijzen er zo bij staan, helaas kan je hem niet effe online bestellen xd

My bad! Op Chrono gaan ze rond de 14 tot 22K

https://www.chrono24.nl/search/index.htm?caseMaterials=8&dosearch=true&maxAgeInDays=0&onlyDealerAds=false&pageSize=60&priceFrom=0&priceTo=-1&query=Patek+Philippe+Ellipse+3738&redirectToSearchIndex=true&sortorder=0

1 like

Klopt inderdaad, behalve bij Rolex. Daar staan de prijzen niet bij vermeld :wink:

1 like

Niet te vertrouwen die limbo’s.

Ben ik even misinformed. Geen idee dat die club uit Heerlen kwam… Niet bepaald een carnavalsnaam.

Fifty Six

8 likes