Jezus wat lelijk
Je bent gewoon boos omdat ik een hekel heb aan Limburgers.
Limburgers hebben geen lelijk horloge nodig om zich bijzonder te voelen
Ja het is maandag en ik heb ook nog geen nieuw horloge, maar er zijn grenzen.
Ik ben geen etnische Limbo!
Jij bent gewoon boos om…redenen.
Mooi Haags initiatief!! En volgens mij is er over deze klok nog niets voorbij gekomen op dit forum of wel?
Je plakt de verkeerde achterkant erbij, of andersom. De selfwinding heeft geen geneva seal.
We zijn allemaal boos, maar e.e.a. laat onverlet dat dit een lelijk dameshorloge is!
Nee, ik had er ook nog niks over gezien. Maar ja, een horloge van plastic, dat blieft men vaak niet. Ik vind het een cool idee. Ook het feit dat ze drie jaar bezig zijn geweest alvorens een OK materiaal te kunnen maken uit gerecyclede plastic netten… Zonder meer een interessante.
Tja, als ik alle beperkingen laat varen…Patek Philippe 5970R. Mooier gaat het, in mijn optiek, niet meer worden
Als " one piece collection " in de toekomst?
Nou ja, met een groene Aquis on the side en nog wat shitters in the box.
Mee eens, wat zien we hem weinig…
Hier nog een mooie foto van deze stijlvolle subzero coole schoonheid…
Die band is ook…
Blijft een gaaf horloge die Ellipse, één van de iconische modellen van Genta.
Ik kan mij nog een artikel in één of ander magazine herinneren waarin Hiddema werd geïnterviewd over dit model. Vreselijke vent maar smaak m.b.t. horloges heeft ie wel.
Wat ik wel bijzonder vind om te zien is dat een paar van die hippe horlogeboeren (AVW & Bulang) dit model een tijdje aan het pluggen zijn en dat er nu opeens zoveel interesse is. Dat is toch echt de kracht van Social Media.
Theo Hiddema bedoel je? Met een PP? Is daar beeldmateriaal van?
Goldberger heeft er ook ééntje. Mét diamanten.
Theo inderdaad.
Er is beeldmateriaal. Geen idee waarom je dat zou willen, maar het is er…
bron: https://www.leonmartens.com/nl/horloges/martensmannen/theo-hiddema/
Had liever wat meer pols van de man gezien, maar zal m’n ogen eens open houden zodra die weer eens voorbij komt op tv!
Beetje kruitvat modelletje ook vind ik persoonlijk.