Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

4 likes

Sorry @Fate_Amenable_To_Change, ik denk dat deze het wordt, de Cartier Santos Dumont L.

En wieberen met die oubollige zooi.

8 likes

Santos op leer is veel beter dan een Tank. Daar hoef je je’neigen niks nie voor te schamen, Henk, da wittegij ook. :slight_smile:

Zolang je 'm maar niet op een metalen bracelet gooit, want dan heb je gewoon weer een ordinair sporthorloge gekocht. Een fliegertje. :thinking:

1 like

Top hoor… nee wacht: heel gaaf zelfs :ok_hand: Stukken beter als dat knoopsgat wat hierboven postte :smiley:

1 like

9 likes

Eens. Ik zie niet in waarom ik dat zou doen.

Dan sla ik deze wel om:

LEKKER HÈ? Yeahhh.

5 likes

Topkeuze. Zeer benieuwd.

1 like

Ik vind het stukje tekst er naast om een paar redenen bijna net zo teleurstellend als de foto. Ik geloof dat ik uit principe nooit bij deze juwelier tot de klandizie ga behoren. Dat zit 'm niet zozeer op Hiddema vast, maar meer het algehele nodeloze bobo-gehalte van die hele site.

Brrrr.

Hé, Genta die iets leuks ontwerpt. De wonderen zijn de wereld niet uit. :slight_smile:

Keurig !!!

1 like

Yeah dit weekend even passen. De XL gaat zijn doel als dresswatch voorbij door die belachelijke maat, maar de L moet hem zijn.

13 likes

Alleen dat KOMO leder…:flushed:

1 like

Wat is ermee?

Als je ervan houdt, niks

1 like

:ok_hand: Goede keuze

1 like

Mijn eerste aankoop in Japan!
Deze Grand Seiko 6246-8000 cross hair-dial, dit model, niet het concrete horloge want die foto was niet om aan te gluren.

6 likes

Erg mooie Patek, maar net te groot. Toch liever zijn voorganger.

Zou hier vandaag deze wel om willen.

13 likes

3 likes

Lekker hoor :heart_eyes: Best een dag willen proberen.

11 likes

Heb deze begin dit jaar eens gepast. Af en toe denk ik toch dat ik deze best wel graag zou dragen.

Of toch eerder deze?

3 likes

Maar dan met uitgelijnde schroeven

3 likes