Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Topkeuze. Zeer benieuwd.

1 like

Ik vind het stukje tekst er naast om een paar redenen bijna net zo teleurstellend als de foto. Ik geloof dat ik uit principe nooit bij deze juwelier tot de klandizie ga behoren. Dat zit 'm niet zozeer op Hiddema vast, maar meer het algehele nodeloze bobo-gehalte van die hele site.

Brrrr.

Hé, Genta die iets leuks ontwerpt. De wonderen zijn de wereld niet uit. :slight_smile:

Keurig !!!

1 like

Yeah dit weekend even passen. De XL gaat zijn doel als dresswatch voorbij door die belachelijke maat, maar de L moet hem zijn.

13 likes

Wat is ermee?

:ok_hand: Goede keuze

1 like

Mijn eerste aankoop in Japan!
Deze Grand Seiko 6246-8000 cross hair-dial, dit model, niet het concrete horloge want die foto was niet om aan te gluren.

6 likes

Erg mooie Patek, maar net te groot. Toch liever zijn voorganger.

Zou hier vandaag deze wel om willen.

13 likes

3 likes

Lekker hoor :heart_eyes: Best een dag willen proberen.

11 likes

Heb deze begin dit jaar eens gepast. Af en toe denk ik toch dat ik deze best wel graag zou dragen.

Of toch eerder deze?

3 likes

Maar dan met uitgelijnde schroeven

3 likes

Oef… GO in 2 tone lijkt me wel wat

9 likes

Ik twijfel. Zal ik het doen?

14 likes

Doe maar! (makkelijk praten voor een ander)
Dan hebben wij een mooie NA in het verschiet met Foto’s in plaats van renders :wink:

1 like

Nee, ik dacht namelijk even dat ik op mijn brakke monitor een seiko 5 of tissot zag.

Echt?

4 likes

Als je tegen de tekst op de dial kan, doen. Iron Walker en GH had van mij niet gehoeven.
Lijkt me voor de rest een prima horloge.

1 like

Mooi horloge hoor maar wel typisch zo’n horloge waar jij snel op uitgekeken bent en enorm op gaat afschrijven.

Nee dus.

2 likes

:joy: Inderdaad geknipt voor jou Rik.
Heel mooi model :ok_hand: De text had een slag kleiner of een regeltje minder gemogen maar verder erg leuk horloge

1 like