Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Lekkah

Tja ik had deze vandaag heel graag willen dragen…

5 likes

Deze. Plaat. :heart_eyes:

19 likes

Tuurlijk wel, op de flighty kan ik toch geen HF openen :roll_eyes:

Maar verder best uitgebreid inderdaad, zal er eens voor gaan zitten morgen. Want voor mij is het dan echt een uitdaging om dit te leren begrijpen / gebruiken :sweat_smile:

Maar dat hoeft ook niet meer, daar heb je geen tijd meer voor als je al het rekenwerk op je horloge gaat doen :joy:

Als 1987 je geboortejaar is denk ik dat je ook nooit met een rekenlineaal hebt gewerkt? :smile:
Ik zal binnenkort wel even kort iets op het forum schrijven over hoe je het kunt gebruiken, alleen is het enige horloge dat ik heb met computer net even weg voor service :man_shrugging:

Dit is wel gaaf, voor net onder 2 resp. 3k

De small second is 38.5mm, de chrono 40mm

21 likes

Lijkt me erg gaaf en valt nog mee qua prijs, 14k nieuw binnen de EU

10 likes

Bovenste is echt heel mooi! Welk model is dat?

Best Rolex in the world of the horological history of the watch ever.

Nou ja, mooiste moderne Rolex volgens mij dan.

5 likes
2 likes

Er zijn er inmiddels ook best wel veel natuurlijk.
Dit is een limited waar er 49 van gemaakt zijn. Staat er nu eentje koop. Enkel voor te veel geld, althans meer dan dat ik er voor over heb.
De oranje vind ik het mooist en zou ik dan ook wel willen hebben enkel niet voor 14k. Een El Primero is sowieso een leuk horloge om te hebben. Enfin, wellicht komt er nog een keer eentje langs.

Hieronder nog een foto en een link naar meer info.

6 likes

Die oranje is heel erg mooi inderdaad!

1 like

Die is inderdaad mooi, de rest vind ik niet zoveel aan.
De kleinere subdial heeft geen meerwaarde, al helemaal niet gezien de functies. De ‘gewone’ blijft ook mooi samen met de nieuwe blauwe en enkele limiteds.

1 like

Heb werktuigbouwkunde en architectuur gevolgd op school, dus ik ken de basis nog. Overigens heeft LongIsland watches op YouTube ooit een basis tutorial geplaatst :+1: maar forum kennis is altijd meer dan welkom :v::sunglasses:

Zo’n dj zonder fluted bezel… Ik weet het niet.
DJ/DD moet fluted voor mij.

Jouw NA?

1 like

Yup! Alleen mijn examens blijven roet in het eten gooien wat betreft ophalen…

Maar ik vind hem zonder fluted net even wat sportiever ogen voor in de zomer.

Zn 116234 komt er een ander keertje wel in.

2 likes

Deze…

8 likes

ik heb deze om mijn pols gehad omdat ik het een heel mooi horloge vind en het merk ook kan waarderen. Moet zeggen dat hij me tegenviel aan de pols. Te licht, voelde niet lekker en straalde ook niets uit om eerlijk te zijn

JLC_Master_Control_Date

16 likes

Het kan soms zo simpel zijn (/lijken). Mooi in al zijn schijnbare eenvoud.

3 likes