Ik had in december 2019 of was t nu januari 2020 in een bepaald topic nooit moeten verkondigen dat ik een Lange wilde passen… Hopeloos verloren.
Heb eigenlijk nooit zo een intense reis meegemaakt voor een horloge. Word t een in witgoud of rosegoud. Zweizeiger of toch met kleine sekunde… Mja t is me toch een bak met geld voor 1 klok vind ik persoonlijk.
Volgende week. Wanneer precies is even afwachten crappy gsm pics van mijn persoonlijke über dress grail.
Heeeerlijk clean en die zwevende sec wijzer van de Springdrive Maar waarom heeft GS nou altijd 19mm lugs … Deze lekker swappen met 20mm bandjes lijkt me wel wat voor de zomer.
Hoewel het er mooi uit ziet, heb ik het nooit echt begrepen. Ik vind het juist ook wel mooi om aan de secondewijzer te kunnen zijn dat het uurwerk met een bepaalde frequentie oscilleert, zoals met een ‘standaard’ mechanisch uurwerk het geval is.
Ik zou nog graag een witte speedmaster willen, zag er gisteren weer eentje voorbij komen en toen dacht ik weer aan deze, een half jaar later vragen ze er gemiddeld 10k meer voor . Zou het nooit gedaan hebben maar toch moeten doen