Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Hier zou ik het weekend wel mee uithouden, prachtige sector dial

12 likes

Wat een ding…

6 likes

Geweldig mooi :heart_eyes:

Een mooie BENRUS GG-W-113 …

2 likes

&

8 likes

Met deze hitte even geen Lange op leer.

Doe me deze maar vandaag

Of dat past. Tsja. Daar hoop ik volgende week duidelijkheid over te krijgen…

13 likes

Wat een beauty dit.

30 likes

Eens :heart_eyes:

1 like

Heeeerlijk clean en die zwevende sec wijzer van de Springdrive :heart_eyes: Maar waarom heeft GS nou altijd 19mm lugs …:face_with_symbols_over_mouth: Deze lekker swappen met 20mm bandjes lijkt me wel wat voor de zomer.

8 likes

Zoooooo mooi !

1 like

Hoewel het er mooi uit ziet, heb ik het nooit echt begrepen. Ik vind het juist ook wel mooi om aan de secondewijzer te kunnen zijn dat het uurwerk met een bepaalde frequentie oscilleert, zoals met een ‘standaard’ mechanisch uurwerk het geval is.

The best dive watch in the history of dive watches, maybe ever.

20 likes

Ik zou nog graag een witte speedmaster willen, zag er gisteren weer eentje voorbij komen en toen dacht ik weer aan deze, een half jaar later vragen ze er gemiddeld 10k meer voor :sweat_smile:. Zou het nooit gedaan hebben maar toch moeten doen

12 likes

7 likes

Ja die is gaaf Tom, jammer dat hij 45mm is en extreme lugs heeft.
Heel mooi :ok_hand:

Klopt. 45 Enige reden dat ik hem niet heb :weary:

1 like

deze mag ook

4 likes

Ik denk dat de miljoen keer dat je hier vanaf toen tot aan de dag vandaag wat over hebt gepost daar meer mee te maken hebben :kissing_heart:

2 likes

Yes it’s horological perfection!

Behalve de stalen band dan, die mist een glidelock/easylink en sluit minder strak aan op de kast/lugs dan bij Rolex.

De SLA is wel prima op leer of rubber, beter dan moderne Subs is mijn persoonlijke mening.

2 likes

Ja sorry. Ultieme reis naar een peperduur klokje. :blush:

1 like