Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Graag gedaan :hugs::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Deze toch wel :ok_hand:t2:

5 likes

Deze nieuwe variant in 39,5mm lijkt me wel wat.

17 likes

Mooie klok die Breitling van u Mozaiek, alleen in mijn 903 PL zit geen automatisch Sellita uurwerk, maar het is een handopwinder. Er zit een Lemania 1873 in. Sellita is voor de moderne Sinn 903.:hugs:
En het verhaal van watch 101 mist n detail, Breitling ging failliet en Helmut Sinn kon
het Navitimer afbeeldingsrecht relatief goedkoop krijgen. Hij wilde ook de naam Breitling kopen maar die was niet te koop uit de boedel.
Foto is van internet gehaald, lemania 1873.

3 likes

Zeker!

4 likes

Deze vrolijke Mido :sunglasses::sunglasses:

.

8 likes

Deze great white zou ik wel eens willen ervaren… Zo één stuk met historie en karakter in de collectie zou toch niet misstaan :blush: Damn…

Bron: AVW

5 likes

11 likes

Deze wou ik vandaag wel dragen, maar geen nood, ze komt ergens eind volgende week binnen. Ik zal er alvast een mooier bandje (en dikkere/kortere pushpins) op matchen…

12 likes

marineuhr_original_arabisch_weiss_zn-stowa-2600-neu

Vind deze Stowa wel chique.

5 likes

Het horloge dan

11 likes

Ik had vandaag wel een korte broek willen dragen. Man, wat een hitte.

9 likes

Die is gaaf! Mooie wijzerplaat!

1 like

“The best”…reuze benieuwd waar je dit op baseer? Ik betwist het niet, seiko maakt fantastische duikers laat staan de eerste maar wat zijn de parameters die je tot deze conclusie leiden? Gevoel? Een statement?

Heel mooi!!, elegantie is voor jou een split second chrono?

En 42mm

1 like

Ik deed een niet nader te noemen HF’er na, het betekent niks.

Al heb ik zelf ook een Submariner (14060) gehad en op de band en de diepte na vind ik de SLA017 als duikhorloge beter, en een stuk cooler. :ok_hand:t2:

1 like

Die Seiko is enorm goed in balans maar ikzelf denk dat de Submariner het beste duik horloge design is ooit gemaakt. Ik heb ooit ergens gelezen dat, als je een willekeurige persoon vraagt om een horloge te tekenen, bijna iedereen met een submariner look alike aan komt rennen.

Nou…ik heb ook wel eens iets gezien wat nog het meest weg had
van dubbelgevouwen fietsen :grin: