Ja…die vind je ook op de bodem van …de Amsterdamse kanalen
Cool ding! Wel de 43mm versie helaas, ze maken de leuke nieuwe kleuren niet in de 41mm variant
43 mm vind ik een uitstekende maat voor een duiker! Ik heb ook een Sumo van 45 mm. Het went!
Een pols van 18,5 cm helpt ook wel mee.
Dat dacht ik ook, maar dan heb ik een dag de SM300m van 42mm gehad. Kon er niet snel genoeg terug van af zijn. Mijn 17cm pols trekt max een lug 2 lug van 47,5mm ongeveer.
Ah ja, 17 cm is wellicht wat te klein voor 43 mm inderdaad.
Tja als ik de keuze had en prijs niet uitmaakt…
Dan maakt het me niet uit welke Patek Philippe ik om heb! haha
Maar op een mooie zomerse dag, zou ik gaan voor een wat lichte kleur leren band. (ik heb zelf niet zoveel last van de zweet+leer combinatie) En een lichtere wijzerplaat ook!
En hij is niet van 18K full gold denk ik
Zit ik wat bij YouTube te koekeloeren komt me bij de voorgestelde video’s iets van watchbox voorbij.
Ik ben geen Breitling (behalve de de SOH II) en geen chronoman. Maar deze is wel interessant.
Heb er geen mooi leren 19mm bandje voor. En met dit weer eigenlijk toch niks om leer te dragen. Misschien wat creatiefs bedenken qua banden
Staat niet verkeerd, maar zo iets heb ik niet. Wel een 19mm nato evt maar dat vind ik geen match. Misschien eens kijken voor een 19mm bracelet.
De strap. Niet de Japanner?