Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Dit bandje wil ik!!! Zou ook goed staan op de SBGA293.

14 likes

Laat maar even weten als je hem gevonden hebt!

Is hier vandaan:

4 likes

Ziet er uit als een slecht inkoop beleid voor het leer. Een tasje kopen om er horlogebandjes van te maken. Dat moet goedkoper kunnen…

2 likes

Dat leerde ik op de basisschool al, niet in het midden beginnen met knippen maar aan de randen :shushing_face:

1 like

Doe dan !! :slight_smile:

1 like

Ik wil best inkopen, maar bandjes maken… dat laat ik aan ik of @Lexaf over…

2 likes

Ja deze toch wel denk ik zo!! Wat een modder vette vlieger!!

5 likes

Ik had wel graag een onderbroek gedragen maar ja, je kan ook niet alles hebben in het leven eh😅

Edit: lol neem deze niet te serieus🤣

1 like

Uh…

1 like

Mooi maar echt veulen te dik.
Ik wilde deze aanschaffen maar de dikte was echt een afknapper.

1 like

Zo’n nieuwe Doxa zou ik wel willen dragen.

8 likes

Tja, 14,3mm dacht ik? Veel dikker moeten ze hem inderdaad niet maken… :grimacing: Toch zou ik eerder afknappen op de waterdichtheid van 3ATM. :see_no_evil:

Hoezo? Voor dat soort dieptes zou ik niet zo veel uitgeven denk ik :rofl:

Staat bij mij ook heel hoog op de wensenlijst. Misschien krijgen we duo korting :sweat_smile::innocent:

Of toch maar sparen voor mijn fpj Luna. Keuzes, keuzes, keuzes…

2 likes

Ik weet niet wat ik van steinhart moet vinden, het blijven hommages maar ze zijn wel gedoogd terwijl andere hommages weer niet gedoogd zijn, toch zou ik m wel willen proberen, ben wel benieuwd hoe die in het echt is.

3 likes

Ik vindt niks mis met hommages van steinhart en smiths enz… deze zijn meestal van vintage horloges en behouden ook de eer erin.

1 like

Hert enige bezwaar vind ik zelf dat complicaties niet altijd zo werken als bij het origineel. De GMT is daar een voorbeeld van.

1 like

Ik wil deze omslingeren :roll_eyes:

7 likes

Ik zou vandaag zo graag deze willen dragen! Het is echt betoverend! Hoe meer ik er naar kijk… hoe erger het wordt… :sweat_smile:

12 likes