Wat had je willen dragen vandaag? Deel III

Goed gekopieerd is niet lelijk, dat niet-biologische ze te kennen geven. Echter, een eigen twist had net iets meer cachet gegeven. Nu blijft het een steak tartare gemaakt van tofu.

Wow…mooie keuze. Enerzijds een echte dresswatch maar dan functioneel frivoliteit.

Mijn collega heeft 2 vdg. Initieel vond ik het niks maar de 2e die hij gekocht heeft is wel heel mooi. Deze ook.

Is voor mij gewoon een horloge dat je zou willen dragen voor heel speciale gelegenheden. Ik vindt dit echt een ellis in wonderland horloge😍

Vanavond maar even iets out of the box met dit kleine Duits merk.

In dit geval een 36mm

4 likes

afbeelding

Ik ben er zelf een jaar of twee voor gegaan, met elke dag nog een grote grijns :wink:

8 likes

Grijns???

Dan morgen even:

2 likes

Ik ben normaal niet zo van de customized Rolexen, maar deze :drooling_face: :drooling_face:

Dit zou ik graag willen dragen en niet alleen vandaag. :ok_hand:

6 likes

ja mooi!

Voor mij zou een horloge rechts dragen overigens wel wennen zijn…

Mooie foto!

Jep, geen zwart :sob:

Deze Dead Second True Beat: :yum:

4 likes

Gewoon echt een heel mooi horloge!!! Met een eigen herkenbaar smoel… verbaas me er dan ook over dat die bij Jeroen nog niet verkocht is!

Plaatje erbij voor de leuk… :sunglasses:

8 likes

6 likes

Mooi man :ok_hand::fire:

Wellicht omdat er een beschadiging op zit en het horloge nog te bestellen is bij de AD voor list

Edit: is geen beschadiging maar een sticker zie ik :ok_hand:,

1 like

Je was me voor met de bewerking van je post :grin: Ik dacht al :face_with_monocle:

1 like

Als je niet wilt wachten Is het inderdaad een optie, wel bijna 1k boven list.

Die wachttijden voor een explorer vallen toch wel mee

Je moet bijna overal op wachten, op sommige modellen wat korter inderdaad